چگونه پست های Instagram را بوک مارک کنیم؟

چگونه پست های Instagram را بوک مارک کنیم؟
  • 1396/3/13
  • زهرا معبودی
  • 0

اینستاگرام سرویس فوق العاده ای برای الهام پذیری در هر زمینه ای است. بدین منظور بسیاری از افراد با استفاده از تصاویر و حتی فیلم ها نسبت به چیزی که در سر دارند الهام می گیرند اما برخی از افراد می خواهند که پست ها را به گونه ای دسته بندی کنند و در اختیار داشته باشند که بتوانند در آینده آن ها را مرور کنند و از ان الهام بگیرند. بدین منظور پای بوک مارک کردن به وسط می آید که اینستاگرام مدتی است آن را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این مقاله گویا آی تی به شما کمک می کند که بوک مارک کردن تصویر و فیلم ها را در اینستاگرام یاد بگیرید. با ما همراه باشید.

در شروع وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به دنبال پست هایی باشید که قصد دارید، آن را برای آینده بوک مارک کنید باشید. مثلا من در میان کلیه تصاویری که دیده بودم تصمیم گرفتم تصویر سگ در ساحل را بوک مارک کنم. پس این تصویر را باز می کنم:

Instagram

زمانی که تصویر مورد نظر را باز کردید، گزینه ای در انتهای تصویر و در سمت راست مشاهده می کنید که علامت بوک مارک است:

فلش بالا به این آیکون اشاره می کند که سفید رنگ است. سفید بودن آیکون به این معنی است که هنوز بوک مارکی صورت نگرفته است. کافی است این دکمه را لمس کنید تا سیاه رنگ شود:

این عکس در زیر به صورت یک آیکون کوچک قرار می گیرد. اما دقت کنید که شما می توانید بوک مارک های تان را از جای بخصوصی در پروفایل تان مشاهده کنید. برای اینکه لیستی از تصاویری که بوک مارک کرده اید، را مشاهده کنید وارد پروفایل خود در صفحه اصلی شوید. در آن جا آیکون بوک مارک ها به صورت یک تب در اختیارتان قرار دارد که موقعیتش را در تصویر زیر می بینید:

در این جا اگر بتوانید روی گزینه مورد نظر، ضربه بزنید می توانید لیست تصاویر را مشاهده کنید که بوک مارک کرده اید.

در قسمت all می توانید لیستی از تصاویر بوک مارک شده را مشاهده کنید اما تب دیگری نیز در این بخش وجود دارد که به نام کالکشن هاست. در پست های قبلی ما در مورد چیستی و نحوه ساختن کالکشن به شما اموزشی ارائه دادیم که می توانید آن را با مطالعه مطلبی با عنوان  چگونه در اینستاگرام کالکشن بسازیم؟ یاد بگیرید.

بدین ترتیب می توانید بدون نیاز به ذخیره کردن های پیاپی و پر کردن مموری خود، آن چه را که بعدا قصد دارید با دقت و ظرافت بیشتری بررسی کنید را روی اینستاگرام تان ذخیره کنید. دقت کنید که کسی جز خود شما متوجه نخواهد شد که چه چیزی را بوک مارک کرده اید.

در صورتی که با باز کردن تصویری که می خواهید آن را بوک مارک کنید، آیکون بوک مارک در آن مشاهده نمی کنید، بهتر است که اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید.

در صورتی که در این باره دیدگاهی دارید آن را در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *