کارت فیوز جایگزین تمام کارت های بانکی

کارت فیوز جایگزین تمام کارت های بانکی
  • 1396/3/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه مردم عملا چندین کارت بانکی و اعتباری را برای انجام امور مالی روزمره همراه خود دارند، اما طراحی و ارائه یک کارت جدید می تواند این مشکل را حل و کیف پول مردم را سبک تر کند.

گویا آی تی – محصول تازه شرکت نوپای BrillianT کارت الکترونیک Fuze می باشد که قادر است اطلاعات دیجیتال حداکثر ۳۰ کارت دیگر را بر روی تراشه خود به صورت رمزگذاری شده ذخیره کند.
به گفته سازنده آن، این کارت با دستگاه های کارت خوان عادی سازگاری دارد و برنامه موبایلی سازگار با iOS و اندروید هم برای آن طراحی شده است تا مدیریت امور مالی از طریق آن به راحتی انجام شود.
مردم برای انتخاب کارتی که قرار است اطلاعات آن مورد استفاده قرار بگیرد، تنها کافیست دکمه های عقب و جلویی که روی سطح این کارت طراحی شده را لمس کنند. با این کار در بالای این دکمه ها تصویر کارتی که انتخاب شده به نمایش در خواهد آمد. سپس از این کارت می توان مانند تمامی کارت های بانکی و اعتباری برای انجام امور مختلف استفاده کرد.
گفتنی است برای استفاده از این کارت، به منظور حفظ امنیت، باید گوشی همراه تعریف شده نزد فرد باشد و بلوتوث آن نیز فعال باشد تا پین کد ارسالی به گوشی بر روی کارت عمل کند.
بااهمیت ترین کارکرد برنامه موبایلی این کارت، حذف یا اضافه کردن اطلاعات کارت های بانکی گوناگون بر روی کارت الکترونیک Fuze است. انجام این کار از راه دور هم ممکن است تا در صورت مفقود شدن Fuze مشکلی برای افراد ایجاد نشود. از این برنامه برای مکان یابی این کارت و یادآوری به همراه داشتن کارت مزبور هم می توان استفاده کرد.
این کارت بسیار نازک بوده و ضخامت آن تنها ۰.۸ میلیمتر است که پس از هر بار شارژ باتری لیتیومی – پلیمری آن تا ۳۰ روز قابل استفاده می باشد. برای خرید این کارت مبلغ ۸۹ دلار در نظر گرفته شده و تحویل آن به مشتریان علاقمند از یک ماه دیگر آغاز می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *