اپلیکیشن اندروید سیستم‌های شبکه‌ وای-فای Lyra ایسوس منتشر شد

اپلیکیشن اندروید سیستم‌های شبکه‌ وای-فای Lyra ایسوس منتشر شد
  • 1396/3/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ایسوس در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی سیستم شبکه‌ی مش خود به نام Lyra است و اپلیکیشن کنترل این شبکه در فروشگاه پلی‌ استور گوگل موجود شده و کاربران امکان نصب آن را دارند.

گویا آی تی – این روزها همه‌ی شرکت‌ها تمام تلاش خود را برای حضور هر چه پر رنگ‌تر در کسب و کار ارائه‌ی سیستم شبکه مش (Mesh) به کار گرفته‌‌اند. Google Wifi سال گذشته عرضه شد، سامسونگ در حال کار روی یک روتر مش است و شاهد حضور تولیدات مختلفی از شرکت‌هایی مثل Netgear، Linksys، Ubiquiti و … در این بازار هستیم.
صفحه‌ی این محصول در وب‌سایت اسوس حاوی اطلاعات فنی چندان زیادی در مورد این شبکه نیست اما مجموعه‌ی ویژگی‌های ذکر شده نشان می‌دهد که این سیستم شبیه Google Wifi است. برای مثال شاهد ویژگی‌هایی مثل امکان مشاهده و کنترل اتصال اینترنتی هر کدام از اعضای خانواده، مشاهده میزان مصرف شبکه، تغییر اولویت استفاده‌ی کاربران و … است. امکان ایجاد یک شبکه‌ی وای‌فای مهمان و همچنین اموری فنی‌تر مثل امکان فوروارد پورت‌ها و محدودسازی IPها هم وجود خواهد داشت.
در حال حاضر امکان انجام کار خاصی با اپلیکیشن وجود ندارد چرا که شبکه‌ی Lyra هنوز عرضه نشده اما با مشاهده‌ی امکانات برنامه می‌توان تصوری کلی از نحوه‌ی عملکرد آن پیدا کرد. این اپلیکیشن با سیستم‌های Asus Lyra و Lyra-mini (بعد از عرضه به بازار) سازگار خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *