معرفی کولر قابل حمل Ryobi

معرفی کولر قابل حمل Ryobi
  • 1396/3/15
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به تازگی شرکت Ryobi که به ساخت ابزارهای صنعتی شهرت دارد، با یک نوآوری شگفت انگیز، برای مقابله با گرمای تابستان راه حلی نوآورانه ارائه داده است. کولر جدید ساخت این شرکت نه تنها نوشیدنی های شما را خنک نگه می دارد، بلکه می توان از آن به عنوان یک کولر قابل حمل و نقل نیز استفاده کرد.

گویا آی تی – این دستگاه که Cooling Cooler نام گرفته است، برای کسانی که در مکان های صنعتی مشغول به کار هستند بسیار کاربردی است. چرخ ها و دسته محکم این کولر امکان انتقال آسان آن را فراهم می کند. محفظه درونی آن عمق کافی برای گنجایش بطری های دو لیتری را دارد. در بخش دیگری از این کولر، مکانی برای خنک کردن بطری های کوچکتر در نظر گرفته شده است.
کولر پرتابل ریوبی

یخچال های مشابه این دستگاه هرچند در بازار فراوان است، اما چیزی که محصول جدید Ryobi را از سایر رقبا متمایز می سازد، ویژگی خنک کردن محیط پیرامون توسط آن است. با یک باتری هجده ولتی انرژی این دستگاه تامین می شود و هوای سرد آن با استفاده از یخی که در درون برای خنک نگاه داشتن نوشیدنی ها وجود دارد ساخته می شود. این هوای خنک به بیرون دمیده شده و برای حفظ تعادل دما در محیط های کوچک بسیار مناسب می باشد.
با هر بار شارژ این کولر تا چهار ساعت به راحتی کار می کند. گفتنی است برای استفاده از این کولر امکان استفاده از باتری های با ظرفیت بالاتر نیز وجود دارد. Ryobi این کولر را با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می رساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *