چگونه برای WhatsApp اکانتی با شماره بین المللی آمریکا با کد +۱ ایجاد کنیم؟

چگونه برای WhatsApp اکانتی با شماره بین المللی آمریکا با کد +۱ ایجاد کنیم؟
  • 1396/3/15
  • زهرا معبودی
  • 1

شاید دوست داشته باشید که به هر دلیلی، که به برخی از آن ها در انتهای این مقاله اشاره خواهیم کرد، یک شماره بین المللی با کد +۱ داشته باشید تا بتوانید از طریق آن اکانت های شبکه های اجتماعی تان را مدیریت کنید.

البته شما می توانید هر شماره ای را انتخاب کنید اما برای تایید هویت قطعا به مشکل برخورد می کنید. البته در گوگل پلی و سایر مارکت ها اپلیکیشن هایی وجود دارد که به شما شماره هایی اختصاص می دهد که می توانید با کد کشوری دیگر تنطیم شود و به شما امکان تماس تلفنی و متنی رایگان بدهد. اما گویا آی تی تصمیم دارد در این مقاله روشی به شما یاد دهد که طی آن بتوانید یک شماره بین المللی امریکا داشته باشید و با آن به دوستان خود در شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ، پیام دهید. با ما همراه باشید.

برای اینکه شماره مجازی داشته باشید، ترفند هایی پیش از این در گویا آی تی ارائه شده که بد نیست در کنار این ترفند آن ها را هم مورد بررسی قرار دهید:

بسیاری از افراد از شماره مجازی برای دریافت پیامک به طور انحصاری استفاده می کنند که از جمله شیوه ها برای ایجاد این دست شماره های مجازی در مقاله ای با عنوان آموزش ساختن شماره مجازی برای ارسال و دریافت پیامک آنلاین پرداخته ایم.

مزیت های داشتن شماره بین المللی +۱

داشتن شماره بین المللی +۱ دارای مزیت های زیادی است که از جمله آن می توان به موراد زیر اشاره کرد:

شماره با کد +۱ امن تر است

می توانید از طریق آن دوستان خود را شکه کنید

حریم خصوصی تان با آن بیشتر و بهتر حفظ می شود.

این یک شماره بین المللی است

قابلیت های ترفند ایجاد شماره بین المللی با کد +۱

با استفاده از این دست شماره ها شما می توانید کارهایی کنید که البته با داشتن یک شماره رسمی نمی توانید انجام دهید که در زیر به پاره ای از آن ها اشاره شده است:

با استفاده از ترفند مورد نظر شما می توانید شماره خود را پنهان کنید

داشتن یک شماره بین المللی بدین صورت برای شما هزینه ای در بر نخواهد داشت

این ترفندها به خوبی روی هر گونه گوشی اندرویدی کار خواهد کرد

و اما شروع کار

این روش با اپلیکیشن Primo انجام شدنی است. در این مقاله ما ابتدا لینک دانلود Primo را در اختیارتان قرار می دهیم و در ادامه با بیان روش ها به صورت تصویری و واضح به شما کمک می کنیم که صاحب یک شماره بین المللی با کد +۱ شوید. اگر می خواهید یک شماره مجازی انگلستان داشته باشید روش دریافت آن برای تان مهیا است کافی است، شیوه دریافت رایگان شماره مجازی انگلستان را بدانید و از این مقاله در این باره استفاده کنید تا صاحب یک شماره مجازی انگلستان شوید.

برای دانلود اپلیکیشن Primo از گوگل پلی کلیک کنید

ابتدا اپلیکیشن را دانلود کرده و روی گوشی اندرویدی یا تبلت اندرویدی تان نصب کنید. بعد از اینکه برنامه با موفقیت نصب شد باید آن را اجرا کرده و در ان ثبت نام کنید. بدین منظور باید حتما یک شماره واقعی داشته باشید.

در این جا می توانید نام کشور خود را مشخص کرده و شماره موبایل تان را به آن معرفی کنید. بعد از اینکه شماره را وارد کردید دکمه انتهای ثبت را بزنید. بعد از رجیستر شدن، اپلیکیشن باز می شود و شما می توانید از منوی کشویی که از سمت چپ به میانه اپ کشیده می شود، لیستی مشاهده کنید:

مهم ترین چیزی که اینجا به چشم می خورد در انتهای اسکرین شات بالا است که یک شماره بین المللی +۱ به شما اختصاص می دهد. ما انتهای شماره را مخفی کرده ایم و این بدین معنی است که شماره به صورت کاملا طبیعی می باشد و بیش از این تعداد رقم دارد.

بعد از این که این شماره را مشاهده کردید آن را کپی یا یادداشت کنید. در ادامه به سراغ اکانت واتس اپی بروید که می خواهید شماره آن را به یک شماره بین المللی تغییر دهید.

در این مرحله شماره کپی شده و یا یادداشت شده از اپلیکیشن Primo را در بخش شماره آن بنویسید و تنظیمات را اوکی کنید:

بعد از اینکه شماره را وارد کردید باید کدی را وارد کنید. کمی صبر کنید و اندکی بعد روی گزینه Call me کلیک کنید تا با برنامه Primo یک تماس برقرار شود و کد مورد نظر گفته شود. خودکار و کاغذتان را به همراه داشته باشید تا سریع کد را بنویسید:

در بالا ربات واتس اپ را مشاهده می کنید که در حال تماس با Primo است. پس تماس را وصل کنید و کد مورد نظر را یادداشت کنید و بعد این کد را در برنامه واتس اپ خود وارد کنید.

بعد از اینکه واتس اپ این کد را شناسایی کرد می توانید به راحتی شاهد این باشید که واتس اپ شما با یک شماره بین المللی در حال فعالیت کردن است. این ترفندی است که حسابی می توانید از آن لذت ببرید و طعم امنیت را بیشتر بچشید.  دقت کنید که اگر می خواهید یک شماره مجازی برای تلگرام داشته باشید، مقاله گویا آی تی با عنوان چگونه برای ساخت اکانت تلگرام شماره مجازی ایجاد کنیم؟ در این باره آموزش و ترفند خوبی در بر دارد.

بدین ترتیب می توانید شماره اصلی خود را از دسترس کاربران واتس اپ به دور نگهدارید و مزاحمت ها را کمتر کنید.

برای این منظور شما چه ترفندی را در ذهن خود دارید؟ یا روشی برای ایجاد شماره مجازی تا کنون تست کرده اید که از ان راضی بوده باشید و کارتان را راه انداخته باشد؟ دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *