قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا XZ پریمیوم

قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا XZ پریمیوم
  • 1396/3/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کمپانی سونی اعلام کرد که در ایالات متحده آمریکا، مشتریان قادر به خرید اکسپریا XZ پریمیوم خواهند بود. قیمت و تاریخ عرضه‌ این گوشی هوشمند در این کشور نیز توسط این کمپانی تایید گردید.

گویا آی تی – در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ در ماه فوریه سونی اکسپریا XZ پریمیوم ، رونمایی گردید. در ماه آینده آغاز شده و ماه ژوئن پیش‌فروش این پرچمدار توسط عمده فروش‌ها عرضه خواهد شد. متناسب با مشخصات و ویژگی‌های خوبی که این تلفن همراه هوشمند دارد قیمت‌گذاری آن در‌نظر گرفته شده است.
این تلفن همراه به یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۴K که از تکنولوژی High Dynamic range نیز پشتیبانی می‌کند و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود، مجهز خواهد بود. در قلب اکسپریا XZ پریمیوم پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. این دستگاه همراه با اندروید ۷٫۱ نوقا به بازار ارائه خواهد گردید.
کمپانی سونی برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک سنسور ۱۹ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. این امکان موجب خواهد شد این گوشی بتواند ویدیو‌های اسلوموشن با ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. حسگر تشخیص اثر انگشت گوشی های هوشمند مذکور شبیه سایر محصولات تولید شده توسط شرکت سونی در کناره دستگاه تعبیه شده است. مجموعه ذکر شده توسط باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی قدرت‌دهی می‌شود.
محصول اکسپریا XZ پریمیوم در رنگ‌های برنز صورتی، کرومی درخشان و مشکی در دسترس کاربران قرار داده خواهد شد. از ۱۲ ژوئن کاربران علاقه‌مند می‌توانند اکسپریا XZ پریمیوم را از سایت های آمازون، Best Buy، Fry’s و سایر خرده فروشی‌ها، پیش‌خرید نمایند. این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۷۹۹٫۹۹ دلار به بازار خواهد آمد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *