دلیل آپدیت های زودهنگام امروز ویندوز

دلیل آپدیت های زودهنگام امروز ویندوز
  • 1396/3/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مایکروسافت چند ساعت پیش، بیلد شماره ۱۶۲۱۲ ویندوز ۱۰ را به صورت تصادفی برای تلفن های همراه و کامپیوترهای ۳۲ بیت منتشر نمود در صورتی که مدتی قبل وعده داده شده بود بیلد شماره ۱۵۲۲۰ برای موبایل ها و بیلد ۱۶۲۰۳ برای پی سی منتشر خواهد شد.

گویا آی تی – این به روزرسانی نه تنها فقط برای اینسایدرها نبود بلکه برای همه کاربرانی که نسخه بروزرسانی Creators را منتشر کرده بودند در دسترس کاربران قرار گرفت. اما به محض اینکه این آپدیت ها از دسترس خارج شد، چند بیلد دیگر برای موبایل، اکس باکس و دیگر دستگاه ها به صورت تصادفی منتشر شد.
در همان لحظه دانا سرکار از کمپانی مایکروسافت توییت کرد که هیچ کاربری نباید این بروزرسانی ها را دانلود و نصب نماید اما مایکروسافت هم در آخر در پستی این موضوع را رسما اعلام نمود.
سرکار می گوید که تمام این اتفاقات به دلیل رخ دادن اشتباهات غیر عمدی به وجود آمده در سیستم مهندسی ارائه آپدیت ها بوده و موجب شده که بیلدها برای کاربران فرستاده شود. مایکروسافت نیز به سرعت این روند را متوقف نمود و جلوی آپدیت ها را گرفت.
اگر در حال حاضر شما ویندوز ۱۰ با شماره بیلد ۱۶۲۱۲ روی سیستم خود نصب کرده اید و از آن استفاده میکنید، مشکلی احتمالا برای شما پیش نخواهد آمد اما باید این موضوع را بدانید که این نسخه کامل نیست و ایرادات خود را دارد. اگر می خواهید به ورژن پیشین دست پیدا کنید، به قسمت Settings رفته و از قسمت Update & Security، گزینه Recovery را فعال نمایید. البته این امکان تا ۱۰ روز دیگر در اختیار شما قرار خواهد داشت، بنابراین عجله کنید.
اما روی تلفن همراه موضوع کمی پیچیده است چون این بیلد مشکلات مختلفی دارد و نصب نمی شود. باید با استفاده از Windows Device Recovery Tool، ویندوز ۱۰ موبایل خود را فلش نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *