رونمایی از سامسونگ گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷

رونمایی از سامسونگ گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7  مدل ۲۰۱۷
  • 1396/3/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

رونمایی سری جدید سه گوشی میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 دقایقی پیش در اروپا صورت گرفت.

گویا آی تی – با وجود اینکه قیمت‌ گذاری‌هایی از سوی سامسونگ بر روی محصولاتش صورت می‌گیرد اما معمولا در کشورهای مختلف ارقام متفاوتی را شامل می‌شود با این وجود پیش از این بیان شده بود که گلکسی J5 2017 با قیمت ۲۷۹ یورو به فروش خواهد رسید. همچنین پیش‌بینی می‌شود از اواخر ماه جاری میلادی (احتمالا ۲۲ ژوئن) این گوشی روانه بازار گردد.

گلکسی J7 2017 محصول بعدی از سری جدید میان‌رده‌های سامسونگ است که روانه بازار خواهد شد که به نظر می رسد در ماه جولای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این در ماه آگوست نسخه ۲۰۱۷ گوشی هوشمند گلکسی J3 نیز به بازار عرضه خواهد شد.
گوشی گلکسی J3 به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی به همراه یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین به بهره گرفتن سامسونگ از پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی اکسینیوس ۷۵۷۰ به همراه رم دو گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسیمی J3 می توان اشاره کرد. افزون بر این موارد دوریین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از دو سیمکارت از دیگر مزایای این تلفن همراه هوشمند می باشد که می‌توان به آن اشاره کرد.
مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده بعدی یعنی گلکسی J5 را میتوان این گونه بیان کرد که کمی بزرگتر بوده و مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی سوپر امولد با رزولوشن اچ‌دی است. پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی اکسینیوس ۷۸۷۰، رم دو گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. همچنین این گوشی مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و عقب گوشی بوده و برای تأمین انرژی مورد نیاز از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر آن بهره گرفته شده است.
در آخر باید به گلکسی J7 که گران‌ترین گوشی در بین این سه میان‌رده بوده اشاره داشت. این گوشی با توجه به برخورداری از یک پنل ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی (۱۰۸۰ پیکسلی)، پشتیبانی از تکنولوژی LTE Cat6، رم سه گیگاباتی، پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی اکسینیوس ۷۸۷۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند بسیاری از کاربران را از خرید یک گوشی پرچمدار تا حدی بی‌نیاز کند. در آخر باید به این نکته اشاره داشت که گلکسی J7 2017 نیز مانند برادر کوچکتر خود در جلو و پشت گوشی از دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است.
همچنین شایان ذکر است هر سه میان‌رده جدید سامسونگ از بدنه تمام فلزی ساخته شده‌ و به همراه اندروید ۷٫۰ عرضه خواهند شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *