منتظر گوشی‎های پرچم‌دار جدید ال‌جی باشید؛ عرضه LG G6 Pro و G6 Plus در اوایل تیر ماه!

منتظر گوشی‎های پرچم‌دار جدید ال‌جی باشید؛ عرضه LG G6 Pro و G6 Plus در اوایل تیر ماه!
  • 1396/3/20
  • مقدم
  • 0

آن‌طور که به‎نظر می‌رسد، شرکت ال‎جی قصد دارد تا گوشی پرچم‎دار ال‌جی G6 Pro و G6 Plus را در اوایل تیر ماه به بازار عرضه نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

پرچم‏دار جدید شرکت ال‌جی که LG G6 نام‌گذاری شده است، در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد و پیش‎تر اعلام شد که ال‏‎جی V30 گوشی پرچم‏دار بعدی این سازنده کره‎ای خواهد بود. با این‎حال، گمانه‎زنی‎ها نشان می‎دهد که شرکت ال‌جی، در حال طراحی و آماده‌سازی دو مدل از گوشی‌ پرچم‎دار LG G6 است و قصد دارد این دو مدل را با نام G6 Plus و G6 Pro به بازار عرضه نماید.

براساس اطلاعات به‎دست آمده، ال‌جی G6 Pro و G6 Plus در ۲۷ ژوئن (۶ تیر ماه) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. البته، زمان فاش شده تنها برای عرضه پرچم‏دار جدید ال‎جی در بازار کره‎جنوبی در نظر گرفته شده است و هنوز مشخص نیست که شرکت ال‏جی، این دو گوشی را چه زمانی در سایر بازارها عرضه خواهد نمود. این امکان نیز وجود دارد که گوشی‌های LG G6 Pro و G6 Plus تنها برای عرضه در بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده باشد؛ بنابراین، شاید محصولات جدید ال‌جی در اروپا و ایالات متحده عرضه نشود.

LG G6 Plus به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ تقریباً چهار برابر حافظه مدل پایه ال‌جی جی ۶ و دو برابر نسخه رده‎بالای آن. همان‎طور که احتمالاً می‎دانید، پرچم‎دار جدید ال‌جی که در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد، در دو نسخه با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه عرضه می‎شود که البته مدل دوم به صورت محدود در دسترس قرار دارد. علاوه‌براین، این مدل با شارژ بی‌سیم Qi سازگار است؛ در حال‌حاضر، تنها نسخه درنظر گرفته شده از پرچم‎دار جدید ال‎جی برای عرضه در بازار ایالات متحده، از این قابلیت پشتیبانی می‎کند.

در رابطه با برچسب قیمتی احتمالی گوشی‌های پرچم‎دار جدید ال‎جی باید گفت که ال‌جی G6 Plus با قیمت ۸۹۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ ۹۰ دلار گران‌تر از مدل پایه ال‌جی جی ۶٫ ال‎جی جی ۶ پرو با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و بدون پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم، ۷۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

این دو گوشی تفاوت چندانی با ال‌جی G6 ندارد و اگر منتظر استفاده از مشخصات سخت‎افزاری قدرت‎مندتری در گوشی‌های جدید ال‎جی هستید، باید هرچه زودتر این رویا را به فراموشی بسپارید! ال‎جی G6 Pro و G6 Plus به چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز خواهد بود و با چهار گیگابایت رم همراه شده است. هر دو مدل نیز از یک صفحه‎نمایش ۵٫۷ اینچی بدون حاشیه استفاده می‎کند؛ شرکت ال‌جی، نمایشگر بدون حاشیه مورد استفاده در ال‌جی G6 را «فول ویژن» نامید و این نمایشگر از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ یا ۲ به ۱ برخوردار است. به عبارت بهتر، طول نمایشگر دو برابر عرض آن است و همین موضوع باعث شده تا پرچم‏دار ۲۰۱۷ ال‎جی به یک صفحه‏نمایش کشیده مجهز باشد.

برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی پرچم‌دار قدرت‎مندتر از سوی شرکت ال‎جی هستند، باید تا عرضه ال‎جی V30 در اواخر تابستان منتظر بمانند. براساس شایعات، پرچم‏دار جدید ال‎جی به چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد بود و حداقل با شش گیگابایت رم به بازار عرضه می‎شود. این مدل، هم‌چنین از یک نمایشگر ثانویه مانند ال‌جی V20 برخوردار است؛ با این تفاوت که حسگر اثرانگشت از گوشه بالای نمایشگر، به وسط آن منتقل شده است و در واقع، نمایشگر ثانویه را به دو قسمت تقسیم می‎کند. شایعات نشان می‏دهد که شرکت ال‏جی، V30 را نزدیک به زمان برگزاری نمایشگاه IFA معرفی خواهد نمود و به فاصله یک یا دو هفته‌ای، این محصول وارد بازار می‎شود.

هیچ تاییدیه رسمی مبنی بر عرضه ال‌جی جی ۶ پرو و پلاس وجود ندارد؛ به همین جهت، به گمانه‎زنی‌های منتشر شده پیرامون این دو مدل باید با دیده شک و تردید نگریست. البته در صورت تصمیم ال‎جی برای معرفی این دو گوشی، نباید منتظر برگزاری یک رویداد اختصاصی به منظور معرفی رسمی آن‎ها باشیم؛ بلکه شرکت ال‎جی، بی سر و صدا نسخه‎های جدید گوشی‎ پرچم‎دار ۲۰۱۷ خود یعنی G6 را عرضه خواهد کرد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *