استون مارتین One-77 یا مک‌لارن P1 یا پاگانی هوور؟

استون مارتین One-77 یا مک‌لارن P1 یا پاگانی هوور؟
  • 1396/3/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر پولی معادل ۵/۲ میلیون دلار داشته باشید می توانید یک خودروی بسیار ممتاز مانند استون مارتین را در اختیار بگیرید. داشتن ۲٫۵ میلیون دلار پول نقد در جیب به یک فرد جرات خرید و داشتن خودرو هایی مانند فراری ۴۸۸، مک لارن ۶۵۰S و لامبورگینی اوراکان را می‌دهد. حتی با این پول می‌توان مدل های کارکرده اما تمیز F12tdf، ۶۷۵LT و آونتادور را خرید؛ اما در زمینه‌ی خودروهای بسیار خاص می‌توان گزینه استون مارتین را می توان مورد بررسی قرار داد.

گویا آی تی – عدد ۷۷ ، که در نام این خودرو گنجانده شده است نشان دهنده آن است که تنها ۷۷ دستگاه از این خودرو تولید شده است و همان ‌گونه که از نام خودرو مشخص است تنها ۷۷ دستگاه استون مارتین در دتیا وجود دارد که این موضوع بیش از پیش آن را خاص می کند. این خودرو هم‌اکنون با بهای بالای ۲ میلیون یورو در دسترس است و یکی از آن ها که در سایت Mobile به فروش گذاشته شده است بهای ۲٫۲ میلیون یورویی برای آن طلب کرده است. نمونه‌ی مذکور ساخت سال ۲۰۱۴ است و از آن زمان تاکنون تنها ۸۵۰ کیلومتر کار کرده است و بنابراین هنوز هم خودرویی صفر به حساب می آید.
پاگانی هور
با داشتن پولی معادل ۲٫۱۵ یورو می‌توانید یک مک لارن P1 را خریداری کنید که نه تنها نسبت به نمونه استون مارتین مذکور یک سال جوان تر است بلکه در لیگ قهرمانانی چون فراری لافراری و پورشه ۹۱۸ شرکت دارد و از قوای محرکه‌ی هیبریدی آن قدرت ۹۰۳ اسب بخار و گشتاور ۹۷۸ نیوتون متری برخوردار است.
بسته به سلیقه و علاقه‌ی فردی با این مقدار پول شما می‌توانید پاگانی هوایرا با کارکرد ۲۵۰۰ کیلومتری را خریداری کنید. این خودرو که ۳ ساله است و ۳ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد قیمت ۲٫۰۸ میلیون یورویی داشته و درست در شرایط مشابه کارخانه‌ای به سر می‌برد تقریبا صفر می باشد.
جالب است که حتی در کلاس خودروهای سوپر اسپورت ، کم یاب و خاص نیز گزینه‌های پیش روی افراد و خریدارن متمول فروان است و می تواند به راحتی آن ها را سردرگم کند! انتخاب شما کدام گزینه است؟

one 77

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *