ساخت ماشین فروش اتوماتیک خودرو در سنگاپور

ساخت ماشین فروش اتوماتیک خودرو در سنگاپور
  • 1396/3/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

“اتوبان موتورز (Autobahn motors)” فروشنده‌ی خودروهای دست دوم، در نمایشگاه بعدی خود از “بزرگترین ماشین فروش اتوماتیک خودروهای لوکس جهان” رونمایی می‌کند.

گویا آی تی – نوشابه و چیپس سیب‌زمینی را فراموش کنید – یک “ماشین فروش اتوماتیک” در سنگاپور وجود دارد که خودروهای لوکس، از جمله بنتلی، فراری و لامبورگینی تحویل می دهد!
“اتوبان موتورز” فروشنده‌ی ماشین‌های دست دوم، در ماه دسامبر، نمایشگاه پیشرفته‌ای را در ۱۵ طبقه افتتاح کرد که در آن، خودروها در ۶۰ ردیف نمایش داده می‌شدند. این ساختمان، به عنوان “بزرگترین ماشین فروش اتوماتیک خودروهای لوکس جهان” به صدور صورتحساب برای مشتریان می پردازد.
مشتری‌ها در طیقه‌ی همکف، ماشین موردنظر خود را برای مشاهده از روی صفحه نمایش انتخاب می‌کنند. مسئولان نمایشگاه می گویند به لطف سیستم های پیشرفته‌‌ ای که بازیابی خودروها را مدیریت می کنند، خودروی مورد نظر ظرف ۱ تا ۲ دقیقه در دسترس خواهد بود.
گری هانگ، مدیرکل “اتوبان موتورز” اظهار داشت: هدف از ساخت این ماشین فروش اتوماتیک استفاده‌ی بهینه از فضا در کشور کوچک سنگاپور و همچنین باقی ماندن در کورس رقابت است.
او به رویترز گفت: “از یک طرف باید ملزومات جمع‌آوری تعداد زیادی خودرو را فراهم می‌کردیم و در عین حال، از طرف دیگر می‌خواستیم خلاقانه و نوآورانه عمل کنیم.”
وی افزود: سرمایه دارهایی وجود دارند که علاقه‌مندند از سیستم مدیریت موجودی خودروهای این شرکت برای ارائه‌ی خدمات پارکینگ، استفاده کنند.
ماشین‌های سفارشی مختلفی، از اتومبیل‌های ورزشی لوکس مدرن گرفته تا خودروهای کلاسیک، از جمله Morgan Plus4 مدل ۱۹۹۵، در این دستگاه فروش اتوماتیک وجود دارند.
شرکت آمریکایی کاروانا هم از چنین برج‌هایی برای فروش اتومبیل‌های دست دوم بهره می‌گیرد. این شرکت در ماه مارس، ساختمان ۸ طبقه‌ای را با گنجایش ۳۰ حودرو در سن آنتونیو، تگزاس افتتاح کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *