آموزش کپی کردن چند پیام در Whatsapp بدون درج تاریخ و ساعت و نام

آموزش کپی کردن چند پیام در Whatsapp بدون درج تاریخ و ساعت و نام
  • 1396/3/28
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر شما از کاربران واتس اپ باشید قطعا تا کنون برای تان پیش امده که بخواهید به هر دلیلی چندین پیام از یکی از مخاطبین تان را کپی کنید تا جایی آن را یادداشت کنید یا بدون استفاده از قابلیت فوروارد و با استفاده از کپی / پیست آن را برای دیگر دوستان خود ارسال کنید. در برنامه واتس اپ به طور معمول این کار امکان پذیر است اما کپی شدن تاریخ و ساعت موجب شده که کاربران تایم زیادی را صرف حذف تاریخ و ساعت کنند و این موجب می شود گاهی خود پیام ها هم خدشه دار شوند. اما گویا آی تی امروز ترفندی را در اختیارتان قرار می دهد که به شما کمک می کند، پیام ها را بدون درج تاریخ و ساعت کپی کنید

برای این کار ابتدا لازم است که شما نرم افزار GBWhatsapp را روی گوشی خود نصب کنید. دقت کنید که همزمان با نصب این نرم افزار باید نرم افزار اصلی Whatsapp هم روی گوشی نصب و البته فعال باشد. GBWhatsapp مثل موبوگرام و نظیر آن نیست که بدون نسخه اولیه تلگرام هم کار نکند. بدین منظور شما ابتدا می بایست Whatsapp را نصب کرده و با شماره مشخص در ان ثبت نام کنید و چت های تان را انجام دهید.

بعد GBWhatsapp را نصب کنید. برای دانلود این نرم افزار از لینک زیر استفاده کنید

برای دانلود GBWhatsapp کلیک کنید ( دانلود از گوگل پلی )

بعد از اینکه GBWhatsapp را دانلود کردید، آن را اجرا کرده و نصب کنید. بعد از نصب کافی است که با شماره ای که در واتس اپ عضو هستید، در برنامه ثبت نام کنید:

GBWhatsapp

در این مرحله می توانید دقیقا مثل واتس اپ عمل کنید. کشور مورد نظر را انتخاب کرده تا پیش شماره ظاهر شود و بعد از آن شماره را وارد کنید. بعد از اینکه شماره را به درستی نوشتید به آیکون آبی رنگ سمت راست و پایین دقت کنید و روی ان ضربه بزنید تا شماره ذخیره شده و کد امنیتی ارسال شود.

بعد از اینکه کد را وارد کردید، کافی است وارد بخش GB settings بروید که آن را در زیر و موقعیت آن مشاهده می کنید:

وقتی وارد این بخش شوید، آپشن های متعددی مشاهده می کنید که طی آن می توانید به راحتی تنظیمات را آن طور که می خواهید به پیش ببرید. در میان آپشن ها کمی پایین بیایید تا گزینه other MODS را مشاهده کنید:

با زدن این گزینه باز گزینه های مختلفی برای شما نمایان می شود:

در میان گزینه ها، عبارت Hide date and name را انتخاب کرده و تیک مقابل آن را بزنید. این عبارت در موقعیت ۶٫۴ قرار دارد.

زمانی که تنظیمات را انجام دادید، حالا به سراغ اپلیکیشن GBWhatsapp بروید. در این اپلیکیشن با رابط کاربری شبیه به واتس اپ روبرو هستید که می توانید چت خود را دوستی که قبلا در واتس اپ آن را انجام داده اید مشاهده کنید. در این بخش می توانید پیام مورد نظر را حالا کپی کنید و نتیجه را به صورت زیر مشاهده خواهید کرد:

GBWhatsapp

عکس سمت راست در واقع آن تصویری است که در GBWhatsapp گرفته شده که حاوی متنی است که از این برنامه کپی شده است. همانطور که مشاهده می کنید هیچ گونه نام و تاریخ و ساعتی در آن مشاهده نمی شود اما به عکس سمت چپ نگاه کنید. در این بخش شما شاهد تاریخ و نام هستید که البته این عکس مربوط به خود برنامه واتس اپ است.

بسیاری از کاربران بعد از اینکه این ترفند را روی گوشی خود پیاده می کنند باز هم نمی توانند چنان که باید پیام ها را کپی کنند. برای اجرای بهتر نرم افزار GBWhatsapp بهتر است که یک بار گوشی را ریستارت کنید یا اینکه آن را خاموش و روشن کنید. دقت کنید ریستارت چیزی سوای ریست و ریست کارخانه ای است پس اشتباه نکنید.

به منظور دانلود این اپلیکیشن می توانید از مارکت های داخلی ایرانی نیز استفاده کنید. یعنی لازم نیست حتما از لینک داده شده، این اپلیکیشن را دانلود کنید اما اگر می خواهید از گوگل پلی GBWhatsapp را دانلود کنید دو آموزش زیر را در این باره مد نظر داشته باشید تا بتوانید شرایط تحریم را دور بزنید:

آموزش دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با افزونه APK Downloader | چگونه اپلیکیشن های گوگل پلی را دانلود کنیم؟

از مزیت های این ترفند برای کاربران اندروید این است که هرگز نیازی نیست که برای استفاده از این اپلیکیشن گوشی خود را روت کنند و آن را به خطر اندازند بلکه هر کاربری که از گوشی اندرویدی بهره مند است می تواند جی بی واتس اپ را روی ان نصب کند و این ترفند و دیگر ترفندهایی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم را پیاده سازی کند.

اپلیکیشن واتس اپ و جیبی واتس اپ دارای امکانات و ترفندهایی هستند که زندگی با این اپلیکیشن را جذاب تر می کند، همانطور که می دانید در اخرین بروز رسانی ها برای این اپلیکیشن، امکان ایجاد استوری هم بدان افزوده شده که می توانید با گویا آی تی بیاموزید که چگونه استوری های Whatsapp را دانلود کنیم؟

در عین حال که امکانات فراوانی در واتس اپ وجود دارد اما کمتر کسی وجود دارد که از ترفند هایی مثل ضبط کردن تماس های واتس اپ در اندروید و iOS و یا شناسایی افرادی که پروفایل واتس اپ ما ار چک می کنند را بدانند. برای این منظور با گویا آی تی یاد بگیرید که چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتس اپ ما را چک می کنند؟

در این باره اگر دیدگاه یا ترفندی دارید که می تواند برای کاربران مفید باشد، دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *