راز لولای حیرت‌انگیز سرفیس استودیو مایکروسافت

راز لولای حیرت‌انگیز سرفیس استودیو مایکروسافت
  • 1396/3/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

راز لولای شگفت‌انگیز سرفیس استودیوی کمپانی مایکروسافت فاش گردید.

گویا آی تی – کمپانی مایکروسافت در روز گذشته دامنه‌ی فروش سرفیس استودیو را به خارج از خاک ایالات متحده توسعه داد و اکنون این محصول در کشورهای دیگری مانند اتریش، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌‌کنگ، ژاپن، هلند، نروژ، سوئد، سوئیس و انگلستان نیز در دسترس کاربران و هوادارن قرار گرفته است. اکنون شرکت مایکروسافت با انتشار ویدیو جدیدی که در آن از مهندسی و نوع تولید و طراحی مینیمالیست خود توضیحاتی ارائه می‌دهد از کار خود پرده برداشت. با تماشای این ویدیو اطلاعاتی در مورد سرفیس‌ استودیو می توانید کسب کنید. در این ویدیوی منتشر شده، تمرکز اصلی بر روی ارائه‌ی اطلاعاتی در مورد لولای بدون جاذبه یا آن‌گونه که مایکروسافت آن را معرفی کرده، Zero Gravity Hinge می باشد.
در حقیقت نمایشگر سرفیس استودیو وزنی معادل ۵.۸ کیلوگرم دارد و موقع به کارگیری لولا و جابجایی زاویه‌ی آن، وزن این بخش تقریبا صفر خواهد شد. علت اصلی تجربه‌ی چنین حسی لولای مخصوص این دستگاه است. صفحه‌ نمایش سرفیس استودیو با پوشش فلزی ماشین‌کاری شده‌ی آن، تیم سازنده‌ی این محصول یک سری صفحات شبیه پروانه‌ را با هدف تبدیل نیروی وارد شده به لولا برای تغییر مستقیم زاویه‌ی نمایشگر در آن به کار برده اند. این صفحات البته برای اجرای اهداف دیگری نیز طراحی شده اند. حتی اگر کسی در موقع کار با سرفیس استودیو بر روی آن تکیه دهد، نمایشگر این دستگاه ثابت بوده و خمیده نخواهد شد.
در این ویدیو یکی از نکات جذابی که مشاهده می‌کنید، به قدرت کابل اتصال‌دهنده مربوط می شود. سرفیس استودیو در هنگام حمل و نقل این محصول کابل آن به‌طور تصادفی جدا نخواهد شد و این به دلیل آن است که سرفیس استودیو با یک کابل جداشونده‌ و یک سیستم قفل‌گذاری همراه شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *