دو برابر شدن سرعت تلفن همراه هوشمند با اندورید O

دو برابر شدن سرعت تلفن همراه هوشمند با اندورید O
  • 1396/3/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شرکت گوگل در کنفرانس سالیانه خود پرسش ها و مواردی را مطرح کرده بود. کمپانی اپل نیز چندی پیش این مسائل مطرح شده توسط گوگل را با آی.اُ.اس ۱۱ به خوبی پاسخ داد. این پاسخ شامل پلتفرم نسل جدید برای آیفون و آی‌پد می باشد.

گویا آی تی – اما در حال حاضر پرسشی که برای کارشناسان نرم‌فزار و حتی کاربران مطرح شده است و آن پرسش این است که کدام‌یک می توانند پیروز این میدان شوند؟
حقیقت این است که تا هنگامی که هر دوی این محصولات در تلفن های همراه اجرا نشوند و با یکدیگر عملا به کار گرفته نشوند و مورد قیاس قرار نگیرند، قضاوت نهایی را نمی‌توان اعلام کرد، اما به طور کلی درحال حاضر می‌توان گفت که کمپانی گوگل با محصول خود یعنی “اندروید اُ”، برنده نهایی بازی خواهد شد.
اگر شما به دنبال آن هستید که این سیستم عامل یعنی اندروید اُ ، فضای کاملاً متفاوتی را برای تلفن همراه شما به وجود آورد، بهتر است کمی توقعات خود را از این سیستم عامل تغییر دهید.

به گفته کارشناسان اندروید اُ، از لحاظ سرعت و مصرف باتری بیشتر بر روی مبانی و اصول ساخت بهتر نرم‌افزار، کار می‌کند. این بدین معناست که در نهایت باتری شما باید مدت زمان بیشتری برای شما کار کند،‌ ضمن آنکه هنگام انجام کارهای پیچیده روی تصاویر، سرعت دستگاه تلفن همراه هوشمند شما نیز باید بالاتر رود. این مسئله ایست که مهم‌ترین قابلیت مورد توجه این سیستم‌عامل به شمار خواهد آمد.
گفتنی است که این سیستم‌عامل، ویژگی های دیگری از جمله ویژگی تصویر در تصویر را دارا می باشد که عملکرد چندوظیفه‌ای را ساده تر می‌کند؛ علاوه بر این ها به قابلیت‌های کپی و چسباندن راحتتر نیز می‌توان اشاره کرد.

در پایان به ویژگی تکمیل اتوماتیک پسورد در نرم افزار کروم برای اندروید می‌توان اشاره کرد که باعث کاهش زمان و انرژی برای تایپ رمز عبور می‌شود.
برای درک ویژگی تصویر در تصویر می‌توان این گونه آنرا توصیف کرد که فرض کنید در حال تماشای یک ویدئو در یوتیوب هستید و ناگهان به خاطر میآورید که باید کاری را انجام دهید. شما باید در این شرایط از ویدئو خارج شوید و کار خود را به انجام برسانید. اما این ویژگی در اندروید اُ، فراهم شده است که تنها روی دکمه home بزنید و سپس ویدئو در یک پنجره کوچک‌تر نمایش داده شده و در حال پخش می باشد و در عین حال شما قادر هستیدکار خود را انجام دهید.
ویژگی دیگر، تکمیل اتوماتیک پسورد است. معمولا وارد کردن نام کاربری و پسورد در فرم های مختلف به صورت مکرر دشوار است. این ویژگی را کروم در اندروید اُ، فراهم نموده است که این کار به صورت خودکار انجام گیرد و فرآیند را برای کاربر، آسانتر نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *