۷ انتخاب ارزان قیمت جایگزین سامسونگ گلکسی S8

۷ انتخاب ارزان قیمت جایگزین سامسونگ گلکسی S8
  • 1396/3/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آخرین پرچم‌دار شرکت سامسونگ گلکسی S8 ، در میان گوشی‌های اندرویدی دارای دو قابلیت شاخص است: ویژگی های بی مانند و کمیاب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و قیمت بی‌نظیر! ویژگی اول باعث شده است تا این گوشی هواداران زیادی داشته باشد اما قابلیت دیگر باعث شده تا این عده بسیار زیاد تبدیل به خریدار نشوند و تنها خواهان بمانند!

گویا آی تی – در این مطلب ما قصد داریم تا گوشی‌هایی را معرفی نماییم که همخوانی بیشتری بین قیمت و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود دارند.

۱- Moto Z2 Play
با صفحه‌ای ۵٫۵ اینچی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که قادر است عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا برای شما به تهیه کند. اندروید نوقا، سنسور اثر انگشت، باتری خوب با ویژگی شارژ سریع از جمله ویژگی های این گوشی هوشمند است. البته شبیه به بیشتر محصولات موتورولا، امکان دارد پیدا کردن این گوشی در بازارهای کشور ما ایران کمی دشوار باشد.

۲- Moto G5 Plus
همیشه خانواده G از سری محصولات موتورولا، در میان رده‌های بازار حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. دوربین با فلاش دوگانه، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت بسیار بالا، حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به همراه ۳ گیگابایت رم در نسخه‌های ۶۴ گیگابایتی و ۲ گیگابایت رم در نسخه‌های ۳۲ گیگابایتی و قاب تمام فلزی از امکانات بسیار خوب این دستگاه تلفن هوشمند است.

۳- OnePlus 3T
در گوشی‌های وان پلاس ویژگی قابل توجه و پر اهمیت قیمت بسیار کم آنان در مقایسه با رقبا است. شاید تا چند سال قبل چینی بودن این گوشی موجب تردید و دودلی خریداران تلفن همراه می‌شد؛ اما می‌توان به جرات گفت گوشی‌های وان پلاس امتحان خود را پس داده‌اند. پس بیایید نسبت به آنها بی اعتماد نباشیم!

۴- Samsung Galaxy A7
احتمالا بزرگ‌ترین نقطه ضعف این گوشی مربوط به نسخه اندروید آن باشد که مارشمالو است. البته دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و جانبی، سنسور اثر انگشت و ویژگی انجام شارژ سریع تا حدودی این ضعف را می‌پوشانند. استفاده از پردازشگر Exynos 7880 Octa، به همراه ۳ گیگابایت رم نیز خیال شما را بابت اجرای روان بازی‌ها و برنامه‌ها راحت می‌کنند.

۵- Samsung Galaxy S7
ارایه گوشی‌های پرچم‌دار همه ساله توسط شرکت‌های متعدد، فرصت مناسبی را ه بوجود می‌آورد تا پرچم‌دار قبلی با قیمت بسیار مناسبی در دسترس کاربران قرار گیرد. و البته این محصول سامسونگ که تا مدتی پیش در میدان یکه‌تازی می‌کرد، این روزها منتظر نگاه مهربان و جیب نیمه پر پول شماست!

۶- Huawei Honor 8
در سال‌های اخیر محصولات هواوی به خوبی در میان خریداران جای خود را باز کرده‌اند. دوربین دوتایی این محصول، به همراه سنسور نسبتا دقیق اثر انگشت، پردازشگر Kirin 950 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و رنگ‌بندی متعدد و متنوع از ویژگی ها و امکانات این گوشی تلفن هوشمند است.

۷- ZTE Axon 7
بسیاری از کارشناسان Axon 7 را کامل‌ترین محصول شرکت ZTE می‌دانند که تا به کنون تولید شده است. لیست بلند امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن، این گوشی هوشمند را هم ردیف بزرگان این عرصه قرار می‌دهد. بلندگوهای استریو و طراحی زیبا، شاید در انتخاب محصول مورد نظرتان شما را وادار به بازنگری کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *