ال‌جی G6 Plus وارد بازار شد؛ پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه

ال‌جی G6 Plus وارد بازار شد؛ پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه
  • 1396/3/31
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی، به‌تازگی از نسخه جدید گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۷ خود یعنی LG G6 رونمایی کرده است که از حافظه بیشتری در مقایسه با این گوشی بهره می‌برد؛ در رنگ‎های جدیدی عرضه خواهد شد و امکان شارژ بی‌سیم آن نیز فراهم شده است. برای جزئیات بیشتر پیرامون مشخصات و قابلیت‎های LG G6 Plus در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

پیش از پرداختن به ال‌جی G6 Plus، باید گفت که نسخه جدید پرچم‎دار ۲۰۱۷ شرکت ال‎جی از شش گیگابایت حافظه رم استفاده نمی‎کند و مانند مدل پایه با چهار گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. مهم‌ترین تفاوت، عرضه این مدل با ۱۲۸ گیگابایت حافظه است؛ به همین جهت، ال‌جی G6 Plus از دو برابر حافظه داخلی بیشتر در مقایسه با ال‌جی G6 استفاده می‎کند.

قابلیت دیگری که ال‌جی G6 Plus از آن بهره می‏گیرد، پشتیبانی این گوشی از شارژ بی‌سیم Qi است. البته، ال‌جی G6 نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها نسخه عرضه شده در ایالات متحده با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم ارائه می‎شود و نسخه عرضه شده به صورت جهانی، از شارژ بی‌سیم برخوردار نیست.

LG G6 Plus با وجود قیمت بسیار زیاد، انتخاب بسیار مناسبی برای کاربرانی خواهد بود که علاقه‌مند به گوش دادن به موسیقی با استفاده از گوشی‎هوشمند خود هستند. این مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت ال‎جی، با هدفون‌های B&O همراه شده است که از سیستم مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهارگانه Hi-Fi برای ارتقای کیفیت صدای خروجی بهره می‎گیرد. این هدفون‎ها به صورت پیش‎فرض به همراه LG G6 Plus ارائه می‌شود و برای گوش دادن به موسیقی با استفاده از آن‎ها، نیازی به پرداخت هزینه اضافی وجود ندارد.

شرکت ال‌جی در حال حاضر، قیمت و جزئیات بیشتر پیرامون عرضه LG G6 Plus را مشخص نکرده است اما این سازنده وعده داده تا چند هفته آینده، اطلاعات بیشتری را در این رابطه ارائه می‌دهد. LG G6 Plus در رنگ‌های جدیدی وارد بازار می‌شود که از جمله آن‏ها می‌توان به Optical Astro Black، Optical Marine Blue و Optical Terra Gold اشاره کرد. مشابه با گوشی HTC U 11، رنگ بدنه در این سه رنگ متناسب با زاویه تابش نور، تغییر می‌یابد؛ البته شرکت اچ‌تی‎سی برای بدنه پرچم‌دار خود، نام Liquid Surface را در نظر گرفته بود.

نسخه استاندارد ال‌جی G6 نیز از این تغییرات، بی‌ نصیب نمانده است و از ویژگی Face Print برای آنلاک نمودن دستگاه با تشخیص چهره کاربران به‎زودی بهره‌مند می‌شود. ویژگی دیگر نیز، اخطار گوشی به کاربران در هنگام عکاسی است؛ از آنجایی‌که LG G6 از یک لنز واید استفاده می‌کند، ممکن است دست شما در هنگام عکاسی در زاویه دید آن قرار بگیرد و به لطف آپدیت جدیدی که برای LG G6 منتشر خواهد شد، در هنگام عکاسی هشداری در همین رابطه به کاربران نمایش داده می‎شود.

شرکت ال‏جی، هم‏چنین نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G6 را برای عرضه در بازار کره جنوبی معرفی نموده است و قیمت آن، نزدیک به ۷۰۰ دلار خواهد بود. همان‎طور که گفته شد، این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه در بازار کره جنوبی عرضه می‎شود و معرفی نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G6 با قیمت کم‎تر، این فرصت را برای کاربران فراهم می‌سازد تا با پرداخت هزینه کم‎تر، پرچم‎دار جدید ال‎جی را خریداری نمایند.

در رابطه با مشخصات سخت‏افزاری ال‌جی G6 نیز باید گفت که این گوشی پرچم‎دار از نمایشگر بدون حاشیه ۵٫۷ اینچی Full Vision (نامی که شرکت ال‏جی برای پنل IPS LCD بدون حاشیه پرچم‏دار جدید خود انتخاب کرده است) استفاده می‎کند و چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی به آن قدرت می‎دهد. ال‎جی G6، هم‎چنین با نمایشگر Quad HD + همراه شده است و برخلاف نسل قبل، طول نمایشگر دو برابر عرض آن است. این مدل که اکنون از شاسی ضدآب استفاده می‌کند، با دوربین دوگانه همراه شده و حسگر اثرانگشت مانند ال‏جی G5 در پنل پشتی قرار دارد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *