People Bar در ویندوز ۱۰ چیست و چگونه حذف می شود؟

People Bar در ویندوز ۱۰ چیست و چگونه حذف می شود؟
  • 1396/4/2
  • زهرا معبودی
  • 0

ویندوز ۱۰ آخرین ویندوزی است که تا کنون در دسترس ما قرار گرفته است، اما هر بار مشاهده تغییرانی در آن ما را به بهبود روز به روز آن امیدوار کرده است. بروز رسانی های قابل توجهی روی این ویندوز صورت گرفته که برخی با نام مشخص مصل آپدیت توسعه دهندگان یا مواردی اینچنین منتشر شده است اما برخی اوقات هم بروز رسانی ها تحت نام خاصی ارائه نمی شود. مثلا طی یکی از این بروز رسانی ها متوجه شدیم که مایکروسافت قابلیت جدیدی به ویندوز ۱۰ اضافه کرده که این ویژگی تحت عنوان People Bar شناخته می شود.

People Bar چیست؟

People Bar در واقع بخشی در ویندوز است که از طریق آن می توانید مخاطبین خود را مشاهده و مدیریت کنید. People Bar در بخش نوار وظیفه قرار دارد و شما می توانید از این طریق لیست رفقای خود را مشاهده کنید اما این ویژگی برای همه خوشایند نیست و ممکن است فردی نیازی به آن نداشته باشد و بخواهد آن را حذف کند. در این مقاله به شما یاد می دهیم که روش حذف کردن People Bar از نوار وظیفه ویندوز ۱۰ را یاد بگیرید.

 روش حذف کردن People Bar از نوار وظیفه ویندوز 10

روش حذف کردن People Bar از نوار وظیفه ویندوز ۱۰

برای اینکه این قابلیت را از روی استتوس بار بردارید، باید به سراغ اپلیکیشن تنظیمات بروید و از آن جا وارد Personalization شوید. در این قسمت به طور گروهی لیستی قرار دارد که باید به انتهای آن یعنی Taskbarدقت کنید. روی این گزینه کلیک کنید، تا بخش تنظیمات آن باز شود که به صورت زیر است:

People

در این بخش با People کار داریم. برای اینکه لیست دوستان از نوار وظیفه پاک شود، باید گزینه اول یعنی Show people on the taskbar را مد نظر داشته باشید. تنظیمات این گزینه به طور پیش فرض فعال و روی ON است. اسلاید را بکشید یا روی ان یک بار کلیک کنید تا به OFF ست شود.

بدین صورت می توانید این نوار و لیست دوستان را از نوار وظیفه پاک کنید. این تنظیمات به تصمیم شما ربط دارد یعنی اگر بعد از این بخواهید دوباره لیست دوستان را مشاهده کنید می توانید از آن استفاده کنید و OFF را به ON تبدیل کنید.

در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و به ما بگویید که مشکل تان با ویندوز ۱۰ کجاست. ما سعی می کنیم آموزش ها را به موقع به شما برسانیم. همچنین این مطلب را برای اطلاع عموم روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *