زمان معرفی گلکسی نوت ۸ فاش شد؛ عرضه با با قیمتی نزدیک به آیفون ۸ اپل

زمان معرفی گلکسی نوت ۸ فاش شد؛ عرضه با با قیمتی نزدیک به آیفون ۸ اپل
  • 1396/4/3
  • مقدم
  • 1

پس از عملکرد ناامیدکننده گلکسی نوت ۷ سامسونگ، توجه تمامی افراد بر روی نسل جدید این فبلت پرچم‎دار یعنی گلکسی نوت ۸ معطوف شده است. براساس اطلاعات منتشر شده توسط Venture Beat، فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ در نیمه دوم شهریور ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر پیرامون گلکسی نوت ۸ و زمان عرضه این گوشی به بازار در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

اطلاعات منتشر شده پیرامون زمان رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۸ با آنچه که در شایعات پیشین آمده است، هم‌خوانی ندارد. پیش‎تر، اعلام شده بود که سامی در ماه آگوست از فبلت پرچم‎دار جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ با این وجود در شایعات جدید به ماه سپتامبر به عنوان زمان رونمایی از گلکسی نوت ۸ اشاره شده است. هنوز علت این تأخیر مشخص نیست؛ شاید شرکت سامسونگ به روشی برای ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر دست یافته باشد یا مشکلی در تولید انبوه گلکسی نوت ۸ وجود دارد که تأخیر در عرضه این مدل، می‎تواند فرصت بیشتری را در اختیار سامسونگ برای برطرف نمودن این مشکل قرار دهد.

آن‌طور که پیداست، گلکسی نوت ۸ به عنوان گران‌قیمت‎ترین گوشی سامسونگ عرضه خواهد شد و شایعات منتشر شده پیرامون آن، نشان می‎دهد که این گوشی با قیمت ۹۹۹ یورو در اروپا راهی بازار می‌شود. در ایالات متحده، اما گلکسی نوت ۸ کمی ارزان‌تر خواهد بود و شرکت سامسونگ، قیمت ۹۰۰ دلار را برای پرچم‎دار جدیدش درنظر گرفته است.

در رابطه با گلکسی نوت ۸ بخوانید:

البته باید توجه داشته باشید که علت قیمت پایین این فبلت در ایالات متحده، بدون درنظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده‎ای است که برای خرید یک محصول باید پرداخت نمایید؛ به همین جهت، گلکسی نوت ۸ در ایالات متحده قیمت کم‎تری دارد. البته، مشخص نیست که شرکت سامسونگ با چه قیمتی، اقدام به عرضه فبلت پرچم‎دار جدید خود در بازار آسیا یا خاورمیانه خواهد کرد اما چندان بعید نیست که این فبلت رده‌بالا با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار وارد بازار کشورهای آسیایی شود؛ با درنظر گرفتن قیمت گلکسی نوت ۷ و هم‌چنین اختلاف قیمت مدل‌های عرضه شده در اروپا و آسیا از گلکسی اس ۸، صحت این ادعا به سادگی مشخص می‌شود.

براساس اطلاعات فاش شده، گلکسی نوت ۸ به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود (دو گیگابایت حافظه بیشتر در مقایسه با گلکسی اس ۸) و این مدل، از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. هم‌چنین، تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ (مدل جدید) برای گلکسی نوت ۸ درنظر گرفته شده است که این مدل، وارد بازارهای آسیا و اروپا خواهد شد. نسخه‎های عرضه شده در ایالات متحده به چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده است؛ توجه داشته باشید که پیش‎تر، شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی نوت ۸  با تراشه اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام وجود داشت اما بعید می‎دانیم که صحت داشته باشد.

در صورتی‌که حسگر اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل شود، این حسگر در زیر دوربین اصلی دوگانه قرار خواهد گرفت و جای‌گیری آن مانند سنسور به کار گرفته شده برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، فاجعه‌بار نیست. وب‌سایت Venture Beat ادعا می‎کند که پرچم‎دار نیمه دوم سامسونگ در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی راهی بازار خواهد شد. با این وجود، مدل نقره‌ای گلکسی نوت ۸ نیز به احتمال زیاد معرفی می‎شود؛ این رنگ در میان خریداران گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به شدت محبوب است.

شرکت سامسونگ، هنوز به شایعات منتشر شده پیرامون گلکسی نوت ۸ واکنشی نشان نداده است؛ به همین جهت، مشخص نیست که این گمانه‎زنی‌ها تا چه اندازه صحت دارد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *