چگونه موج FM را بر روی Galaxy S8 و S8+ فعال کنیم؟

چگونه موج FM را بر روی Galaxy S8 و S8+  فعال کنیم؟
  • 1396/4/3
  • زهرا معبودی
  • 1

گوشی های Galaxy S8 و S8+ دارای تجهیزات سخت افزاری لازم برای دریافت موج اف ام می باشند اما عجیب است که چرا در تبلیغات سامسونگ به این مورد توجه نشده است حتی طی صحبت ها هیچ چیزی در این باره گفته نشده است اما نکته ای که وجود دارد این است که شما می توانید به سادگی نصب یک اپلیکیشن موج اف ام را روی Galaxy S8 و S8+   فعال کنید. در واقع هر چند تمام تجهیزات سخت افزاری بدین منظور وجود دارد اما تنها یک اپلیکیشن لازم است که این قابلیت را فعال کند. امروز در گویا آی تی به معرفی اپلیکیشن فعال کننده موج اف ام بر روی Galaxy S8 و S8+   خواهیم پرداخت و به شما یاد می دهیم که چگونه آن را فعال کنید.

get-live-fm-radio-your-galaxy-s8

نرم افزار NextRadio را دانلود و نصب کنید

NextRadio نرم افزاری است که شما می توانید از طریق ان به راحتی موج اف ام را روی گوشی گلکسی اس ۸ خود فعال کنید. این برنامه کاملا رایگان است و با پردازنده گوشی شما کاملا سازگاری دارد.

بدین منظور روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه یاد شده اقدام به نصب نرم افزار نمایید

برای دانلود  NextRadio کلیک کنید

NextRadio را تنظیم کنید و هدفون را وصل کنید

دقت کنید که این نرم افزار به عنوان یک برنامه جانبی می باشد، که وقتی روی گوشی نصب شد باید با هدفون یا هدست آن را تنظیم کنید. به محض اینکه نرم افزار را روی گوشی اندرویدی گلکسی اس ۸ خود نصب کردید و آن را اجرا کردید برنامه از شما می خواهد که مکان خود را مشخص کنید بدین منظور لازم است کشور را مشخص کرده و کد خاص پستی کشور خود را وارد کنید:

بعد از اینکه اطلاعات لازم در مورد کد پستی خود و کشور تان مشخص کردید کافی است در مرحله بعد هدست را به گوشی وصل کنید.

و با این تنظیمات ساده می توانید سریعا موج با کیفیت اف ام را روی گوشی خود فعال کنید و از رادیو اف ام لذت ببرید. همانطور که مشاهده کردید این سرویس بسیار ساده تنظیم می شود.

یکی از مزایای این اپلیکیشن این است که لازم نیست شما گوشی خود را روت کرده باشید تا بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

شما برای اینکه این موج را روی گوشی خود دریافت کنید تا کنون چه تجربیاتی داشته اید؟ آیا از نرم افزار خاصی استفاده کرده اید؟ در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. البته نوع گوشی و روش گرفتن موج اف ام را هم در نوشته خود ذکر کنید. همچنین این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *