در پست های خود در اینستاگرام از چند هشتگ استفاده کنیم؟

در پست های خود در اینستاگرام از چند هشتگ استفاده کنیم؟
  • 1396/4/3
  • مهدی پیوندی
  • 0

یکی از بهترین راه ها برای اینکه پست های شما در اینستاگرام بیشتر دیده شوند، استفاده از هشتگ ها است. هشتگ می تواند به پست شما در این رسانه اجتماعی کمک کند تا در طبقه بندی های موضوعی به نمایش در بیاید و در معرض دید مخاطبانی فراتر از دنبال کنندگان کنونی شما قرار بگیرد.

بسیاری از کسب و کارها با این امید که پست اینستاگرامی خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار بدهند، در استفاده از هشتگ ها افراط می کنند. اخیراً یک تحقیق نشان داده است که بیشترین میزان تاثیرگذاری استفاده از هشتگ در پست های اینستاگرام در هنگامی روی می دهد که تعداد هشتگ ها در هر پست از ده مورد تجاوز نمی کند. بر طبق این تحقیق، اگر از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و تعداد آنها را در زیر مرز ۱۰ عدد حفظ کنید، میزان تعامل با هر پست می تواند به رقمی معادل ۲۵۰۰۰ برسد.

در پست های خود در اینستاگرام از چند هشتگ استفاده کنیم؟

در عین حال، مراقب باشید؛ زیرا اگر در همه پست های خود از هشتگ های مشابه استفاده کرده یا در استفاده از هشتگ زیاده روی کنید، در اینصورت ممکن است خود را در معرض ریسک دیده نشدن یا تحریم سایه ای قرار بدهید. در چنین شرایطی، اینستاگرام پست های شما را از کاربرانی که صفحه شما را دنبال نمی کنند پنهان می کند که در نتیجه، طبیعتاً روی رشد و تعامل مخاطبان شما تاثیر خواهد گذاشت.

منبع: SproutSocial

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *