چگونه نرم افزار IMO را روی ویندوز نصب کنیم؟

چگونه نرم افزار IMO را روی ویندوز نصب کنیم؟
  • 1396/4/4
  • زهرا معبودی
  • 2

شمار زیادی از نرم افزارهای مفید برای ایجاد تماس ویدیویی وجود دارد که می توانید از آن ها هم بر روی لپ تاپ استفاده کنید و هم اینکه روی گوشی تان نصب کنید. نرم افزارهای تاپ عموما برای پلتفرم های مختلف نسخه های مختلفی ارائه داده اند. برای اینکه یک ویدیو چت با کیفیت ایجاد کنیم باید در ابتدا نرم افزاری قدر داشته باشیم که اگر روی لینک یاد شده کلیک کنید شمار زیادی از برنامه ها را به شما معرفی کرده ایم که یکی از آن ها نرم افزار IMO است.

نرم افزار IMO برنامه ای ساده است، که به شما کمک می کند، از طریق اندروید و سایر پلتفرم ها، یک تماس ساده ویدیویی با مخاطبین خود داشته باشید. بدین صورت که وقتی روی گوشی خود، IMO را نصب می کنید، لیست مخاطبین تان که دارای این برنامه هستند، به شما نمایش داده می شود که اصلا قابل حذف هم نیستند. شما می توانید با یک ضربه تماس خود را با آن ها آغاز کنید و یا اینکه برای شان متن و چت بفرستید. البته از ویژگی های مهم مسنجر IMO این است که می توانید از طریق آن شکلک ها و عکس هم ارسال کنید.

این نرم افزار برای تماس ویدیویی فرد به فرد بکار گرفته می شود که در مقابل آن واتس اپ هم رقیب خوبی برایش به شمار می آید اما تجربه من می گوید که iMO چیز دیگری است.

روش های نصب IMO روی PC

برای اینکه نرم افزار IMO را روی ویندوز خود نصب کنید دو راه وجود دارد.

اولین راه این است که ابتدا bluestacks را روی ویندوز نصب کنید، و از این طریق اپلیکیشن IMO یعنی نسخه اندرویدی APK آن را هم نصب کنید. بدین صورت می توانید از طریق پی سی، با نرم افزار اندرویدی IMO کار کنید.

اما اگر شما نمی توانید از این شیوه بهره مند شوید ما روش دیگری به شما یاد می دهیم که نیازی به نصب نرم افزار اضافی برای نصب IMO ندارید. به ادامه این مطلب دقت کنید تا این روش رایاد بگیرید.

IMO

برای اینکه بتوانید IMO را روی ویندوز نصب کنید و با لپ تاپ یا پی سی خود یک تماس ویدیویی داشته باشید نیاز به یک سری تجهیزات دارید که من در ادامه به آن ها اشاره می کنم

اول از همه اینکه باید نرم افزار IMO را روی اندروید خود نصب کنید. البته اگر از آیفون هم استفاده می کنید هیچ تفاوتی وجود ندارد بلکه باید IMO را نصب کنید چرا که بعد از نصب این نرم افزار روی ویندوز، با دریافت تماسی روی IMO، باید شماره و کدی را دریافت کنید و آن را به نرم افزار ویندوزی IMO تان معرفی کنید تا تایید هویت شده و برایتان به درستی کار کند

نرم افزار IMO برای پی سی که می توانید آن را هم اکنون با کلیک بر این لینک دانلود کنید

کمی فضای ذخیره سازی برای دانلود و نصب این برنامه روی ویندوز

و در نهایت باید از اینترنت و اتصال خوبی برخوردار باشید.

آموزش نصب IMO روی ویندوز

برای اینکه IMO را روی ویندوز نصب کنید، ابتدا اپلیکیشن بالا را دانلود کنید و بعد آن را اجرا کنید تا عملیات نصب شروع شود. در این حالت با تصویری مطابق زیر مواجه شوید:

IMO

بر روی دکمه نصب یا INSTALL کلیک کنید تا IMO نصب شود. بعد از اینکه نصب شد، یک شورت کات از برنامه در دسکتاپ قرار می گیرد یا اینکه می توانید از استارت منو به آن دسترسی داشته باشید پس روی IMO کلیک کنید تا اجرا شود. مطابق اسکرین شات زیر با چنین صفحه ای مواجه می شوید:

IMO

در این صفحه باید شماره موبایل خود و منطقه زندگی تان یعنی کشوری که در آن زندگی می کنید را وارد کنید و CONTINUE را بزنید تا پیام حاوی کد یا تماس حاوی کد تایید هویت به شماره و IMO ای که روی اندروید تان نصب کرده اید ارسال شود.

حالا باید IMO اندرویدی تان را روی گوشی اندروید یا روی آیفون باز کنید و شماره ای که دریافت می کنید به برنامه IMO در ویندوز معرفی کنید:

IMO

بعد از این که کد را دریافت کردید، آن را به برنامه ویندوزی  IMO معرفی کنید و تا تایید هویت به خوبی صورت بگیرد. به محض اینکه تایید هویت صورت گرفت شما می توانید نرم افزار درست و دقیق IMO را روی ویندوز مشاهده کنید که نمایی شبیه به نسخه موبایلی آن دارد. نمایی از این برنامه را در اسکرین شات زیر مشاهده می کنید:

 

IMO

شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر، دوستان خود را به استفاده از این برنامه دعوت کنید بدین منظور کافی است روی دکمه های شبکه های اجتماعی در وسط صفحه در اسکرین شات بالا کلیک کنید. حتی می توانید با ارسال ایمیل نیز این کار را انجام دهید که برای این مورد باید روی دکمه اولی کلیک کنید.

نظر شما در باره برنامه IMO چیست؟ آیا می توانید این برنامه را با دیگر برنامه هایی که برای چت ویدیویی ایجاد شده را مقایسه کنید؟ تجربه شما از ویدیو چت چیست و چگونه می توان یک ویدیو چت عالی داشت؟ نظرات و تجربیات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *