نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ سامسونگ با نام Galaxy Note 7 FE معرفی شد

نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ سامسونگ با نام Galaxy Note 7 FE معرفی شد
  • 1396/4/13
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ، به‏‌تازگی از نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ رونمایی کرده است. این مدل که با نام گلکسی نوت ۷ FE  (به معنای Fan Edition یا مدل طرفداران) عرضه می‎شود، از ۷ جولای (۱۶ تیر ماه) به صورت رسمی در کره جنوبی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای جزئیات بیشتر پیرامون نسخه جدید گلکسی نوت ۷ در ادامه مطلب با وب‏‌سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

Galaxy Note 7 FE

گلکسی نوت ۷ ابتدا در اواخر تابستان ۲۰۱۶ عرضه شد و پس از جمع‌آوری اولیه به دلیل انفجار باتری، تصمیم به عرضه مجدد مدل‎های جمع‎آوری شده با یک باتری جدید گرفت. با این‎حال، پس از مدتی مشخص شد که مشکل باتری‌های معیوب در گلکسی نوت ۷ برطرف نشده است و به دنبال اعتراضات گسترده علیه ایمنی ضعیف محصولات سامسونگ، این سازنده در نهایت تصمیم گرفت تا به فروش و عرضه فبلت پرچم‏دار سال گذشته خود خاتمه دهد.

پس از نزدیک به چند ماه تعلل، سامسونگ در نهایت اعلام کرد که علت انفجار باتری در سری اول، به دلیل یک نقص فنی در طراحی آن‏ها بوده است و باتری مدل‏های دوم نیز به دلیل وجود مشکلی در فرآیند تولید آن‎ها، منفجر شده بود. به همین جهت، این سازنده اعلام کرد که فرآیند سخت‎تری را برای تولید و عرضه گوشی‎های هوشمند خود به بازار درنظر خواهد گرفت تا از ایمنی آن‌ها برای عرضه به بازار اطمینان حاصل نماید.

Galaxy Note 7 FE

به همین جهت، سامسونگ تصمیم به عرضه مجدد فبلت گلکسی نوت ۷ گرفته است؛ در واقع این نسخه، با نام گلکسی نوت ۷ FE در دسترس قرار خواهد گرفت و شرکت سازنده مدعی است که برای گلکسی نوت ۷ Fan Edition، از همان جعبه‎های گلکسی نوت ۷ استفاده خواهد کرد؛ با این‎حال، جعبه‎های ارائه شده به همراه گوشی جدید سامسونگ، به هیچ عنوان باز نشده است و محتوای درون آن دست نخورده است.

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی گلکسی نوت ۷ Fan Edition نصب شده است و شرکت سامسونگ، رابط‌کاربری Samsung Experience را بر روی فبلت جدید خود نصب کرده است. رابط‌کاربری، مشابه گوشی‎های پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود.

Galaxy Note 7 FE

لازم به‎ذکر است که گلکسی نوت ۷ Fan Edition در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و برخی ازقابلیت‎های اختصاصی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از جمله Bixby Home نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده. این اینترفیس، دسترسی به آهنگ‎های در حال‎ پخش، آب و هوا، تم‎ها و اخبار را امکان‎پذیر می‎سازد.

بیشتر تغییراتی که در این گوشی اعمال شده است، باعث می‌شود تا تجربه بسیار خوبی از کار با فبلت گلکسی نوت ۷ Fan Edition به‏دست آورید. با این‎حال، باتری گوشی به جای نمونه ۳۵۰۰ میلی‎آمپر ساعتی که در گوشی گلکسی نوت ۷ به کار گرفته بود؛ با کاهش ظرفیت همراه شده است و همین موضوع باعث شده تا گلکسی نوت ۷ جدید از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‎آمپر ساعت استفاده نماید. سامسونگ مدعی است که در تولید گوشی جدید خود، همان دقتی را به خرج داده است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به یکی از ایمن‎ترین محصولات سال ۲۰۱۷ مبدل نموده. به همین جهت، جای نگرانی برای انفجار مجدد باتری در گلکسی نوت ۷ FE وجود ندارد.

Galaxy Note 7 FE

سامسونگ، گلکسی نوت ۷ Fan Edition را تنها در ۴۰۰ هزار واحد به فروش خواهد رساند و رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و آبی، برای این گوشی درنظر گرفته شده است. کره‌ای‌ها، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ را با قیمت ۶۹۹,۶۰۰ وون (معادل با ۶۱۰ دلار آمریکا) عرضه خواهند کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *