رندرهای جدید آیفون ۸ اپل منتشر شد؛ کم‌حاشیه‎ترین گوشی اپل در راه بازار!

رندرهای جدید آیفون ۸ اپل منتشر شد؛ کم‌حاشیه‎ترین گوشی اپل در راه بازار!
  • 1396/4/17
  • مقدم
  • 0

به‌‏تازگی، رندرهای جدیدی از نسخه سفید رنگ آیفون ۸ شرکت اپل منتشر شده است که طراحی احتمالی این گوشی پرچم‎دار را به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر پیرامون رندرهای جدید آیفون ۸ در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

رندرهای جدید توسط Martin Hajek طراح شده است و در طراحی آن‌ها، اطلاعات فاش شده از آیفون‎های شرکت اپل مدنظر قرار گرفته. به همین جهت، طراحی احتمالی آیفون ۸ در صورتی‌که شایعات پیشین صحت داشته باشد، نزدیک به این رندرها خواهد بود.

آیفون ۸

با توجه به رندهای منتشر شده، مشاهده می‌شود که آیفون ۸ اپل از یک نمایشگر بدون حاشیه OLED برخوردار است و سنسور دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره به همراه بلندگوی اصلی در حاشیه کوچک بالای نمایشگر قرار دارد. شرکت اپل به جای حذف فضای بالای نمایشگر، تصمیم گرفته است تا تنها نزدیک به نیمی از بالای نمایشگر را به سنسورهای لازم و بلندگوی مخاطب اختصاص دهد. بدین صورت، باقی فضای به Status Bar اختصاص می‎یابد.

آیفون ۸

همان‎طورکه در این رندرها مشاهده می‌شود، سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی یا جلوی گوشی وجود ندارد و این رندرها با احتساب اینکه آیفون ۸ از یک سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده می‎کند، طراحی شده است. آیفون پرچم‎دار جدید کوپرتینویی‎ها هم‏چنین از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است و به همین جهت، اپل آن‎را با بدنه‌ای از جنس شیشه ارائه می‎دهد. البته هنوز مشخص نیست که پایه شارژ بی‌سیم آیفون ۸ به همراه آن درون جعبه ارائه می‎شود یا کوپرتینیویی‌ها با درنظر گرفتن هزینه‎ای گزاف برای پرچم‏دار جدید خود را با قیمتی قابل‌توجه عرضه خواهند کرد.

آیفون ۸

طراح رندرهای جدید آیفون ۸، هم‌چنین فریم فلزی را برای دور گوشی درنظر گرفته است تا طراحی آیفون ۸ بیشتر از پیش جذاب باشد. علاوه‎براین، این رندرها دوربین دوتایی با چینش عمودی در بدنه پشتی دستگاه قرار دارد و لوگوی شرکت اپل نیز در پشت گوشی مانند محصولات پیشین این سازنده جلب‌توجه می‌کند.

هنوز مشخص نیست که رندرهای تازه منتشر شده تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود. آیفون ۸ به همراه آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus در ماه سپتامبر معرفی می‎شود و شرکت اپل، گوشی‎ پرچم‎دار جدید خود را در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه عرضه خواهد کرد. این در حالی است که دو مدل دیگر یعنی آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus، بدون تأخیر پس از معرفی رسمی وارد بازار می‎شود.

آیفون ۸

آیفون ۸ به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus نیز به ترتیب از دو و سه گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. کوپرتینویی‏‌ها به دنبال عرضه نسخه گران‎قیمت آیفون ۸ با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار هستند (این مدل به احتمال زیاد از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است) و آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus نیز به ترتیب با قیمت ۶۴۹ و ۷۶۹ دلار روانه بازار می‏‌شود.

آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus از نظر طراحی، همانند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهد بود و تنها از نظر مشخصات سخت‎افزاری نسبت به نسل گذشته بهبود یافته است. این دو مدل، هم‎چنین به ترتیب از یک دوربین و دوربین دوتایی استفاده خواهد کرد و هر دو گوشی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع وارد بازار می‎شود. با این وجود، مشخص نیست که آیا آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus از قابلیت شارژ بی‎سیم بهره خواهد برد یا خیر؛ در صورتی‎که به دنبال عرضه آن‎ها با قابلیتی برای شارژ بی‎سیم باشد، انتظار می‎رود که آیفون‎های ارزان‌قیمت‎تر اپل از بدنه‌‏ای از جنس شیشه برخوردار شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *