رونمایی از لکسوس UX مدل ۲۰۱۸ و RX هفت سرنشین در اواخر پاییز ۹۶

رونمایی از لکسوس UX مدل ۲۰۱۸ و RX هفت سرنشین در اواخر پاییز ۹۶
  • 1396/4/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بر طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است، لکسوس UX و لکسوس RX هفت سرنشینی قرار است در نمایشگاه توکیو در نوامبر سال جاری در کلاس کراس اوورهای لوکس معرفی شوند.

گویا آی تی – بر طبق گزارش مجله X، فاصله دو محور در لکسوس جادار RX به ۲۷۹۰ میلی متر افزایش پیدا کرده و این در حالی است که هنوز لکسوس های پنج سرنشین RX فروش خوبی را در بازار تجربه می کنند. برای قرار دادن ردیف سوم سرنشینان، یک کابین به RX L اضافه شده است.
طبق شایعاتی که در بازار وجود دارد، طول مدل RX L حدود ۵۰۵۰ میلی متر است که ۱۶۰ میلی متر طویل تر از نمونه ۵ سرنشین این مدل به حساب می آید. نشریات ژاپنی معتقدند که ظاهر پنجره های عقب RX هفت سرنشین، بسیار شبیه به مدل ۵ سرنشین است که همین امر منجر به محدودیت در زاویه دید بیرونی می شود.
رونمایی از لکسوس UX مدل 2018 و RX هفت سرنشین در اواخر پاییز 96
این طور که از اخبار معلوم است، مدل ۷ سرنشین لکسوس RX در تریم RX450hL به بازار عرضه خواهد شد که به معنای استفاده از موتور هیبریدی و یک موتور برقی با پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر است. البته گزارش هایی که تا پیش از این منتشر شده بود، حاکی از عرضه تریم RX350L بدون موتور هیبریدی بودند.

مدل UX در واقع کوچک ترین کراس اوور لکسوس تا این لحظه محسوب می شود که در زمره مدل های NX محسوب می شود. این ماشین از خصوصیاتی شبیه به پلتفرم تویوتا C-HR بهره می برد با این تفاوت که طراحی مدل UX لکسوس از ماشین مفهومی که سال گذشته در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد، الهام گرفته شده است.
طول ماشین مفهومی UX 4400 میلی متر بود و فاصله دو محور آن به ۲۶۴۰ میل متر می رسید که در مقایسه با مدل NX با طول کلی ۴۶۳۰ می لمتر و فاصله دو محور ۲۶۶۰ میلی متر کوچکتر به نظر می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *