اینستاگرام فارسی شد

اینستاگرام فارسی شد
  • 1396/4/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بالاخره اینستاگرام هم فارسی شد. اگر جزو کاربران همیشگی اپلیکیشن اینستاگرام هستید؛ حتما متوجه فارسی شدن اینستاگرامتان شده اید؛ این قابلیت به نسخه جدید اینستاگرام (۱۰/۲۸) اضافه شده است. گرچه این فارسی ساز کامل نیست اما از این پس می توانید اینستاگرام را به زبان فارسی نیز داشته باشید.

گویا آی تی – با به کار گیری روش های زیر می توانید به راحتی اینستاگرام خود را فارسی نمایید؛ برای داشتن اینستاگرام فارسی می توانید در بخش زبان دستگاه خود، زبان را به فارسی تغییر داده و اینستاگرام را یک بار ببندید و باز کنید. اگر با این روش اینستاگرام فارسی نشد بهتر است این اپلیکیشن را یک بار Uninstall کرده و دوباره نصب و دانلود کنید.

اگر جزو افرادی هستید که این روز ها حساب کاربری شان در اینستاگرام حذف شده و با پیام (مشکل) در صفحه ی خود روبرو می شوید نگران نباشید این مشکل به دلیل برخی مسائل فنی این اپلیکیشن بوجود آمده و در سراسر دنیا برای برخی کاربران اتفاق افتاده است؛ در این پیام آمده است حساب کاربری شما به دلیل نقض قوانین ما غیر فعال شده است.
اینستاگرام اعلام کرده مشغول حل این مشکل می باشد و اذعان کرده به زودی این مشکل را مرتفع خواهد کرد. این در حالی است که برخی کاربران توییتر نیز از مشکلی شبیه به این شکایت دارند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *