بررسی قیمت و مشخصات فنی سانتافه اسپورت ۲۰۱۷

بررسی قیمت و مشخصات فنی سانتافه اسپورت ۲۰۱۷
  • 1396/4/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

باز هم کره ای ها در رقابتی آشکار تمام تلاش خود را به کار گرفتن تا موفق ترین خودرو را روانه ی بازار کنند. هیوندای سانتافه محبوبترین شاسی بلند شرکت هیوندای کره ای است. بد نیست بدانیم این خودرو نام خود را از شهری به همین نام در نیو مکزیکو وام گرفته است.

گویا آی تی – اینبار با هم به تماشای سانتافه اسپرت ۲۰۱۷ می نشینیم و امکانات آن را مرور می کنیم. کشف طراحی جدید سانتافه ۲۰۱۷ به راحتی شما را غافلگیر می کند تا بتوانید حضوری سطح بالا در جاده ها داشته باشید.

ویژگی های سانتافه اسپرت ۲۰۱۷
شفافیت روشنایی های LED از عقب تا جلو و حرکت چراغ های جلو به موازات و در جهت چرخش فرمان به طرز چشمگیری به شما دید واضحی از هر گوشه ی اطرافتان می دهد . چرخ های سانتافه در هر شرایط آب و هوایی و در پیچ های نامطمئن کاملا پایدارند.
به کارگیری بهترین مواد و تزیینات چوبی داخل کابین حس آرام بخشی را در تمام طول سفر با شما همراه خواهد کرد. با ایجاد فاصله و حرکت رو به جلو صندلی های ردیف دوم و سوم می توانید فضای اختصاصی مطلوبی را ایجاد کنید که سفر را برای شما آسان و لذت بخش تر خواهد کرد.
نگران رانندگی های طولانی و احتمال کمر درد نباشید صندلی راننده ی سانتافه با چهار روش محافظت از کمر این مشکل را به راحتی مرتفع می کند. می توانید تمام تنظیمات صندلی و آیینه های کناری را با فشار یک دکمه انجام دهید به طوریکه دقیقا با اولویت بندی شما ذخیره گردد.
در هر شرایط آب و هوایی در این ماشین دغدغه ای نخواهید داشت. چرا که آپشن رانندگی در زمستان رانندگی در این فصل سرد را راحت و آسان نموده است. گرمکن فرمان و گرمکن صندلی و آینه های کناری از جمله این امکانات است. در روزهای گرم تابستان نیز استفاده از تهویه ی صندلی جلو سفر دلپذیری را برای شما رقم خواهد زد.
بی شک سرنشینان این خودرو به دلیل امکاناتی نظیر گرمکن عقب و پرده ی سایبان و سیستم تهویه و دریچه های هوا از شما تشکر خواهند کرد.
درب صندوق هوشمند به شما این امکان را می دهد که بدون دخالت دست درب را باز کنید. و بعد از جاگیری لوازم بتوانید وسایلتان را از دید پنهان نمایید. تا و جمع کردن صندلی های ردیف سوم و تبدیل کابین برای حمل بار بیشتر این امکان برای شما فراهم می گردد تا بتوانید لوازم بیشتری را با خود ببرید. این خودرو مناسب خانواده هاست به راحتی می توانید با ۶ یا ۷ نفر سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید.
بررسی قیمت و مشخصات فنی سانتافه اسپورت ۲۰۱۷
با وجود داشتن ۱۲ اسپیکر آهنگ مورد علاقه ی خودتان را با کیفیتی بی نظیر بشنوید. ضمن آنکه همسفران شما نیز به طور یکسان از آهنگ لذت خواهند برد. ضمن گوش دادن به آهنگ فراموش نکنید بالا را نگاه کنید چرا که با وجود سقف پانوراما آسمان با همه ی زیباییش در ماشین شماست.
اگر راننده ی با تجربه ای هم نباشید دوربین های متعدد به کار گرفته شده در این خودرو مانند چشم اضافی عمل می کنند و با بوجود آوردن دید چند گانه سفر ایمن تری را برای شما رقم خواهند زد.
وجود سیستم کروز کنترل تطبیقی می تواند سرعت اتومبیل را به طور اتوماتیک کنترل نماید و به شما کمک کند تا فاصله ای مناسب از خودروی جلویی داشته باشید. سیستم هوشمند ترمز خودکار نیز قابلیت تشخیص عابر پیاده را حتی در نقطه های کور دارد و بلافاصله به شما هشدار می دهد
صفحه نمایشی با امکانات کم نظیر
صفحه نمایش بزرگ ۸ اینچی دارای پردازنده ی هشت هسته ای بدون هیچ لگ و کندی است با قابلیت نمایش ترافیک آنلاین به طوریکه نقشه ی گوگل مپ نزدیکترین وکم ترافیک ترین مقصد را به شما پیشنهاد می کند. دسترسی به تمام آهنگ های روز دنیا با موسیقی آنلاین از دیگر امکانات این صفحه نمایش است. به لحاظ سخت افزاری نیز سعی شده بهترین مواد به کار گرفته شود به طوریکه دکمه های این دستگاه تا سال های سال بدون خراش و رنگ رفتگی باقی خواهند ماند.
این صفحه نمایش و سنسور های تعبیه شده در زمان پارک عقب، خودرو را حمایت می کند و به شما کمک می کند تا در زمان عقب رفتن با کمترین اشتباه روبرو شوید و دیدی ۳۶۰ درجه در اطرافتان داشته باشید.
بررسی قیمت و مشخصات فنی سانتافه اسپورت ۲۰۱۷
پیشرانه (موتور)
پیشرانه ی سانتافه اسپرت دارای ۴ سیلندر و با قدرت ۲۴۰ اسب بخار است با توجه به اینکه برای ورود خودرو های بالای ۲۵۰۰ سی سی به ایران با محدودیت روبرو هستیم شاید نقص اصلی این خودرو به نظر مشتریان آن، موتور خودرو باشد که در این مدل جدید با وجود موتور ۲ لیتری توربو قطعا این مشکل نیز مرتفع می گردد.

قیمت خودرو در ایران
پس ماجراجویی را شروع کنید فضای زیادی برای دوستان و خانواده هست؛ با این خودرو کابینی ارام و سواری نرمی را تجربه خواهید کرد. هیوندای سانتافه را باید محبوبترین شاسی بلند هیوندا دانست. که توانسته با ارائه ی امکانات خوب و طراحی زیبا مشتریان زیادی را در سراسر دنیا برای خود دست و پا کند.
شرکت آسان موتور نمایندگی انحصاری واردات خودرو های هیوندا در ایران است؛ خرید نقدی این خودرو بدون مالیات و ارزش افزوده ۲۱۱ میلیون تومان می باشد. شما میتوانید همواره قیمت خودروهای هیوندای موجود در این لینک را رصد کنید.
بررسی قیمت و مشخصات فنی سانتافه اسپورت ۲۰۱۷

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *