تــــکانه تیر ماه ۱۳۹۶

تــــکانه تیر ماه ۱۳۹۶
  • 1396/4/24
  • گویا آی تی
  • 0

تکانه با هدف توسعه کاربردی ایده‌های نو، سلسله رویدادهایی با سخنرانی افراد برجسته در حوزه‌های گوناگون و با تخصص‌های مختلف برگزار می‌نماید. این سخنرانان در یک سخنرانی ۲۰ دقیقه ای به سبک TED تجربیات و ایده های خود را برای مخاطبان در قالب یک داستان شنیدنی ارائه می نمایند. سخنرانی‌های رویداد تکانه با وجود در بر داشتن مفاهیم کاربردی تخصصی در حوزه های گوناگون، برای عموم علاقمندان قابل فهم بوده و هر فردی می تواند برداشتی مطابق با نگرش خود داشته باشد.

تــــکانه تیر ماه ۱۳۹۶

پنجشنبه ۲۹ تیر و جمعه ۳۰ تیر ۹۶، ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰

تکانه تیر ماه شامل ۳۰ سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای در دو روز می‌باشد و در آن از میهمانانی همچون کارآفرینان، صاحبان ایده، ورزشکاران صاحب​نام، اقتصاددانان و جامعه‌شناسان موثر، پزشکان حاذق، هنرمندان، بازیگران و موسیقی‌دانان برجسته، اساتید دانشگاه‌های برتر کشور، افراد موفق در زمینه های مختلف، افرادی با تجربیات خاص یا کسانی که حرفی برای گفتن دارند، از ادبیات و شعر گرفته تا گردشگری و محیط زیست، سخنرانان تکانه تیر ماه را تشکیل می‌دهند.


در هر روز از رویداد، ۱۵ سخنران در دو نوبت صبح و عصر به ارائه سخنرانی از قبل آماده‌شده و جذاب خود خواهند پرداخت. این افراد طی یک سخنرانی  ۲۰ دقیقه ای برای مخاطبان ایده‌ها، تجربیات و داستان‌های خود را شرح می‌دهند. هر یک در مسیر زندگی خود یافته‌هایی داشته‌اند و با چالش‌ها و اتفاقاتی روبرو شده‌اند که می‌تواند برای مخاطبان جذاب و شنیدنی باشد.

 

برای حضور در این رویداد اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *