آموزش حذف تصاویر از استوری اینستاگرام

آموزش حذف تصاویر از استوری اینستاگرام
  • 1396/4/24
  • زهرا معبودی
  • 1

گاهی اوقات در اینستاگرام، یک استوری ارسال می کنیم اما بعدا پشیمان می شویم چرا که به هر دلیلی ممکن است نخواهیم برخی فالور ها استوری های مان را ببینند. البته روش هایی هم وجود دارد که از این طریق می توانیم کاری کنیم که استوری های مان به دست برخی از افراد نرسد اما فرض بر این است که استوری را ارسال کرده ایم، اما حالا می خواهیم در کمترین زمان ممکن عکس مورد نظر را حذف کنیم.

این ترفند ساده است اما کمتر کسی به آن واقف است از این رو گویا آی تی این موضوع را در نظر گرفته و طی این مطلب به شما یاد می دهد که چگونه در چنین شرایطی تصویر و عکس را از استوری حذف کنیم.

برای این کار، می توانید ابتدا وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید. بعد به بخش هوم بیایید تا بتوانید استوری بار یا نوار استوری را در بالا مشاهده کنید. در آن جا باید عکس پروفایل خود را مشاهده کنید.

حذف عکس از استوری اینستاگرام

حذف عکس از استوری اینستاگرام

وقتی که روی عکس خود ضربه می زنید می توانید محتویات استوری خود را مشاهده کنید، حالا تصور می کنیم که عکسی که می خواهید حذف کنید عکس بالا باشد. در انتها و سمت راست صفحه سه نقطه افقی را مشاهده می کنید که در این بخش اپشن هایی برای مدیریت استوری در اختیارتان قرار می گیرد:

حذف عکس از استوری اینستاگرام

روی این سه نقطه آپشن ها که موقعیت آن را در عکس بالا مشاهده می کنید، ضربه بزنید تا لیست به صورت زیر نمایش داده شود:

حذف عکس از استوری اینستاگرام

ذر این جا می توانید Delete را بزنید و استوری را حذف کنید. این کار با این آپشن نیاز به ممارست بیشتری دارد اما اگر به سمت بالا سوایپ کنید می توانید به صورت دیگری عکس مورد نظر را از استوری تان حذف کنید. با سوایپ کردن به سمت بالا استوری مورد نظر به صورت زیر می شود:

Delete

آیکون سطل زباله را در سمت راست و میان صفحه مشاهده می کنید. می توانید با استفاده از این گزینه هم راحت تر استوری را حذف کنید. بدین ترتیب با زدن این آیکون یک گزینه نشان داده می شود که تایید نهایی برای حذف را به شما نشان می دهد:

برای این کار دلیت را بزنید تا تصویر از استوری حذف شود. بدین صورت می توانید تصاویری را که به اشتباه برای استوری ارسال می کنید را سریع حذف کنید.

نظرتان در مورد این ترفند چیست؟ دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید تا قابلیت حرفه ای شدن را به دوستان خود در این شبکه هدیه دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام آیا امکان دارد شخصی استوری بگذارد و بعد از چند ساعت استوری را حذف کند، برای عده ای از مخاطبین پاک نشده باشد و آنها با وجود حذف شدن، آن استوری را ببینند؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *