جشنواره‌ی تابستانه‌ی داغ دیجی‌کالا شروع شد!

جشنواره‌ی تابستانه‌ی داغ دیجی‌کالا شروع شد!
  • 1396/4/24
  • زهرا معبودی
  • 0

امروز اولین روز از جشنواره‌ی بزرگ تابستانی دیجی‌کالا با نام «شگفت‌انگیز با دمای بالا» است! در این جشنواره تعداد زیادی تخفیف هیجان‌انگیز و جایزه‌های بزرگ و کوچک وجود دارد و مدت آن فقط سه روز است. یعنی فقط تا روز دوشنبه ۲۶ تیر فرصت دارید که کالاهای زیادی را با تخفیف ۵۰ درصد بخرید! پس تا دیر نشده به سایت دیجی‌کالا بیایید و از این جشنواره‌ی بزرگ سهم داشته باشید.

همه‌چیز ارزان‌تر از آن‌چه فکرش را می‌کنید

وقت زیادی برای این ‌دست ‌و ‌آن ‌دست کردن نیست. از امروز تنها تا دوشنبه فرصت دارید که در جشنواره‌ی تابستانه‌ی دیجی‌کالا با نصف قیمت خرید کنید. کالاهایی از محبوب‌ترین‌های بازار مثل پلی‌استیشن ۴، دوربین عکاسی، هدفون و اپل واچ (ساعت هوشمند اپل) در لیست بلند بالای نصف ‌قیمتی‌ها هستند. این یعنی دقیقا ۵۰ درصد تخفیف روی تعداد خیلی زیادی کالا!

جشنواره تابستانی دی جی کالا

هرچیزی که برای سرگرمی، تفریحات هیجان‌انگیز یا یک سفر تابستانی ماجراجویانه لازم دارید، با تخفیف‌های ویژه در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» وجود دارد. ده‌ها کالای مختلف با تخفیف‌های استثنایی در دیجی‌کالا فروخته می‌شود. این فرصت بی‌نظیری است برای اینکه بتوانید با بهترین قیمت آن‌چه که همیشه آرزویش را داشتید را بخرید.

تخفیف باورنکردنی ۵ میلیون تومانی خودرو

خبر بهتر و هیجان‌انگیزتر جشنواره، فروش ماشین با تخفیف ۵ میلیون تومانی است! هر روز سه‌ مدل ماشین به تعداد محدود در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد و زمان شروع فروش آن‌ها فقط از چند دقیقه قبل در کانال تلگرام دیجی‌کالا اعلام می‌شود. خودروهای زیادی با تخفیف فروخته می‌شوند، از پژو ۲۰۶، تندر ۹۰ و رنو ساندرو استپ‌وی گرفته تا نیسان جوک و خودروهایی از هیوندای.

شانس خود را در گردونه‌ی شانس محک بزنید

در جشنواره‌ی «شگفت ‌انگیز با دمای بالا» سبد خریدتان را به ۴۰۰ هزار تومان برسانید، شاید در «گردونه‌ی شانس»، شما برنده‌ی یک دنیا جایزه‌ی عجیب و غریب بشوید! عجیب و غریب مثل چی؟ خوب مثل برنده شدن بلیت دو طرفه‌ی سفر به نیویورک یا پاریس آن هم با کلاس بیزینس از طرف سایت زورق! یا بالن سواری برفراز تهران از طرف سایت تخفیفان! شاید هم با برنده شدن در گردونه‌ی شانس بتوانید یک هفته از سایت ریحون غذای رایگان سفارش دهید! کد هدیه‌ی خرید ۵۰۰ هزار تومانی از دیجی‌استایل و پرفروش‌ترین کتاب‌های پنج سال اخیر از طرف فیدیبو هم در نوع خودشان می‌توانند خیلی شگفت‌انگیز باشند!

فراموش نکنید، تعداد خیلی از کالاها محدود است و باید اولین نفری باشید که از کالاهای جدید و تخفیف‌های باورنکردنی خبردار می‌شوید. پس  حتی یک لحظه هم چشم از دیجی‌کالا برندارید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *