چگونه مکالمات در آیفون را ضبط کنیم؟

چگونه مکالمات در آیفون را ضبط کنیم؟
  • 1396/4/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ضبط کردن صدای مکالمات در آیفون کار بسیار سخت و دردسر سازی است که حتی خیلی از کاربران پس از خرید اپلیکیشن‌های مختلف و پیگیرهای مستمر، از رکورد کردن مکالمات صرفنظر می‌کنند.

گویا آی تی – اپ‌های معمولی که برای رکورد کردن استفاده می‌شود تنها مکالماتی که از طریق سیم کارت برقرار می‌شوند را ذخیره می‌کنند نه مکالماتی که از طریق اپلیکیشن‌های پیام رسانی مانند واتساپ، تلگرام و… انجام می‌شود.
اگرتمایل به ضبط کردن صدای تمام مکالمات دارید آداپتور Call Recorder که توسط کمپانی PhotoFast طراحی شده احتمالا می‌تواند به شما کمک کند.
این وسیله‌ توسط پورت Lighting به آیفون متصل می‌شود و قادر است تمام ‌مکالمات انجام شده در در سیستم‌های مختلف از جمله وایبر، لاین، تلگرام، واتساپ، اسکایپ و فیس بوک منیجر را رکورد کند. در این رکوردر مکالمات با فرمت.m4a ذخیره می‌شود و کاربر می‌تواند محل ذخیره سازی را در دستگاه و یا کارت microSD تعیین کند.
تنها کافیست کاربر بلافاصله بعد از دریافت تماس دکمه رکورد را بزند و با خیال راحت صحبت کند زیرا مکالماتش ضبط خواهد شد. کاربران می‌توانند این رکوردر را با قیمت ۱۲۵ دلار از Indiegogo پیش خرید کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *