دور و نزدیک، سایتی ایده‌آل برای خرید بلیط هواپیما

دور و نزدیک، سایتی ایده‌آل برای خرید بلیط هواپیما
  • 1396/5/2
  • گویا آی تی
  • 0

وب سایت دور و نزدیک خدمات جدیدی را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارائه کرد.

خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات امروز جزو کارهای روزمره بسیاری از مردم شده است و حالا ما نیز همگام با تمام مردم دنیا میتوانیم براحتی و در چند دقیقه هرآنچه لازم داریم را از طریق وب سایت های معتبر تهیه کنیم.

یکی از گسترده ترین خدمات آنلاین در تمام دنیا و ایران امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل است و امروز ما از طی مسیر و تحمل ترافیک برای مراجعه به آژانس های مسافرتی رها شده ایم.

حالا ما میتوانیم براحتی از طریق وب سایت های معتبر بلیط هواپیما برای پرواز مورد نظرمان را بصورت اینترنتی تهیه کنیم و حتی در هزینه های سفر صرفه جویی کنیم.

وب سایت دور و نزدیک یکی از برند های معتبر برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما است که امکانات منحصر به فردی را ارائه کرده و این روز های محبوبیت بسیاری میان کاربران اینترنتی پیدا کرده است.

در وب سایت دور و نزدیک میتوانید با وارد کردن تاریخ رفت و برگشت و تعداد همراهان، فهرستی از پرواز های مختلف را با ایرلاین های مختلف و قیمت های متفاوت در کلاس های اکونومی و بیزنس کلاس مشاهده کنید و بهترین بلیط هواپیما را بصورت اینترنتی بخرید.

ارائه بلیط پرواز های ایرلاین های معتبری مانند لوفت هانزا ، قطر ایرویز ، امارات ایرلاین، ترکیش، ایرفرانس، کی ال ام ایرلاین و سایربرندهای معتبر دنیا با قیمت منحصر به فرد، جزو ویژگی های محبوب این وب سایت است.

سامانه آنلاین دور و نزدیک جهت توسعه خدمات مسافرتی آنلاین و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سراسر دنیا راه اندازی شده است. ایده اولیه این سایت از آنجا شکل گرفت که مسافرین ایرانی به دلیل نبود روشهای پرداخت بانکی جهانی در ایران برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دچار مشکلات فراوان می شدند.

با ایجاد این پورتال شرایطی فراهم گردید تا مسافرین بتوانند از خدمات خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل در سراسر دنیا و پرداخت با کارتهای شبکه شتاب بهره مند گردند.

همچنین مجموعه دور و نزدیک راهکار هایی را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما با قیمت بسیار مناسب تر اعلام کرده است.

کنترل ظرفیت:

ایرلاینها، موجودی صندلی‌های خود را از چندین راه مختلف مدیریت کرده و آمار حاصل را با میزان تقاضا و روند خرید بررسی می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید برای خرید بلیط هواپیما تکنیک‌های مختلفی ذکر شده است. اگر شما با تاریخ و زمان خود مشکل نداشته باشید، از قیمت مناسب و حتی تخفیف بیشتری بهره مند خواهید شد. معمولاً با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان وبسایت‌هایی را پیدا کرد که مختص خرید بلیط هواپیما هستند یا بلیط ارزان‌تری نسبت به دیگر وبسایت‌ها ارائه می‌دهد.

مقصد:

سفر به فرودگاه‌های کوچک را امتحان کنید. فرودگاه‌های بین المللی و بزرگ هزینه‌ی حق بیمه را به بلیط هواپیما اضافه خواهند کرد. اگر شما فرودگاه‌ها یا شهرهای دیگری را برای مسافرت انتخاب کنید، می‌توانید هزینه‌های سفر خود را کاهش داده و پول بیشتری پس‌انداز کنید.

روزهای سفر:

انعطاف پذیری و نداشتن مشکل با روزهای سفر، به عنوان یکی از مهم‌ترین نکات ذکر شده برای گرفتن یا رزرو بهترین بلیط هواپیما در نظر گرفته شده است. اگر با انتخاب تاریخ سفر مشکل ندارید، سعی کنید بلیط‌های هواپیمایی خود را قبل از گرفتن مرخصی رزرو کنید. به طور کلی، سفر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از روزهای جمعه و شنبه است.

انعطاف‌پذیری در برنامه‌ها:

پرواز در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، و پنجشنبه می‌تواند تخفیف بیشتری را در خطوط هوایی به همراه داشته باشد. همچنین، پروازهای شبانه و تاخیری نیز می‌تواند بلیط ارزان‌تر و با تخفیف بیشتری نصیب شما کند.

تحقیق در اینترنت:

یک آژانس هواپیمایی می‌تواند مطمئن باشد اما تحقیقات آنلاین می‌تواند شک و شبهه‌ی شما نسبت به خرید بلیط را برطرف کند. به معنای واقعی کلمه، برای مسافرت به کانادا هزاران سایت تبلیغاتی وجود دارد. اطلاعات ضروری پیرامون نحوه‌ی خرید بلیط و حق بیمه از جمله مواردی است که در این سایت‌ها ذکر شده است. تخفیف روزانه‌ی قیمت بلیط‌ها یکی دیگر از مجموعه مواردی است که در این سایت‌ها به چشم می‌خورد. به عنوان مثال می‌توانید عباراتی از قبیل رزرو بلیط هواپیما، بلیط چارتر یا هر عبارت دیگری را که با مرتبط با آن باشد در اینترنت جستجو کرده تا در کمتر از چند ثانیه با انبوهی از وبسایت‌هایی که این‌گونه خدمات را ارائه می‌دهند مواجه شوید.

پروازهای تلفیقی:

این دسته از شرکت‌ها نسبت به خرید بلیط با قیمت عمده فروشی اقدام کرده‌اند. لازم به ذکر است که آن‌ها تمامی بلیط‌ها را به طور مستقیم از خطوط هوایی خریداری می‌کنند. به عبارتی دیگر، آن‌ها بلیط‌های هوایی را به صورت فله‌ای خریداری کرده و در نتیجه از تخفیف بزرگی برخوردار خواهند شد. پس از انجام این کار، بلیط‌های خریداری شده به مصرف کنندگانی مثل شما فروخته می‌شوند. تعداد این بلیط‌ها به شدت محدود است (بدون خط مشی‌های بازپرداخت) اما استفاده از آن‌ها چیزی در حدود ۲۵ تا ۴۰ درصد تخفیف را به همراه خواهد داشت.

برخورد قاطعانه :

همواره ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما یا کمترین کرایه‌های موجود را درخواست کنید. از اینکه محل خرید بلیط خود را تغییر دهید هراس نداشته باشید. در راستای تحقق این امر، تضمین پایین‌ترین نرخ ممکن میسر خواهد شد.

زمان همه چیز است:

خرید بلیط خود را همواره در اولویت قرار داده یا آن را به لحظات آخر موکول کنید. خرید بلیط در این بازه‌ی زمانی (اول و آخر) کاملا اشتباه است. بسیاری از خطوط هوایی تخفیف‌های خود را ۲۱ روز قبل از پرواز ارائه خواهند کرد. به عبارتی دیگر، تمام صندلی‌های ارزان قیمت در ابتدای دوره به فروش می‌رسند. بسیاری از خطوط هوایی تخفیف ویژه‌ای را برای صندلی‌های باقی مانده ارائه خواهند کرد. به عنوان یک قاعده کلی، خطوط هوایی تخفیف ویژه‌ای را برای صندلی‌های باقیمانده در ۷۲ ساعت قبل از پرواز ارائه می‌کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت دور و نزدیک

برای بررسی قیمت های منحصر به فردی که در سایت دور و نزدیک ارائه میشود و خرید آنلاین بلیط به سایت dooronazdik.comمراجعه کنید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *