تبلیغات موبایل و کسب درآمد اینترنتی در سامانه موبودید

تبلیغات موبایل و کسب درآمد اینترنتی در سامانه موبودید
  • 1396/5/2
  • گویا آی تی
  • 0

تبلیغات  هنر دیده شدن است، دیده‌ شدن در مکان مناسب، در زمان مناسب و با هزینه مناسب، پیش‌نیاز هر کسب و کار اینترنتی است. از مهم‌ترین دستاوردهای تبلیغات اینترنتی می‌توان به تنوع رسانه‌ها، دسترسی آسان، هزینه‌های کمتر نسبت به مدل سنتی و از همه مهم‌تر، به امکان ارزیابی دقیق آماری اشاره کرد. در این میان روش تبلیغ از اهمیت بالایی برخوردار است. روش تبلیغ را می‌توان بر اساس نوع رسانه، به ابزارها و بسترهایی سپرد که خلاقانه و تخصصی به این امر می‌پردازند. سامانه تبلیغات آنلاین موبودید mobodid یک بستر ارائه خدمات تبلیغات موبایل است که به صورت تخصصی در شبکه‌اجتماعی اینستاگرام  تبلیغات بازدیدی و ساعتی، و در تلگرام، تبلیغات بازدیدی و تبلیغات کلیکی ppc  ارائه می‌کند. تفاوت تبلیغات کلیکی با سایر انواع تبلیغ در نحوه محاسبه هزینه است که بر اساس تعداد کلیک محاسبه می‌شود.

تبلیغات کلیکی موبودید در تلگرام

سامانه تبلیغات موبودید تبلیغ شما را به صورت هدفمند در کانال‌های فعال و پر مخاطب تلگرام فارسی نمایش می‌دهد و هزینه آن  دو صورت محاسبه می‌گردد. در روش «محاسبه بر اساس تعداد بازدید» هزینه تبلیغ بر اساس دفعات بازدید کاربران از محتوای تبلیغاتی ( که می تواند عکس، متن، کلیپ یا گیف باشد) محاسبه می‌شود. اما در روش «محاسبه بر اساس تعداد کلیک»،  شما زمانی هزینه پرداخت می کنید که یک کاربر واقعی و غیر تکراری روی لینک شما کلیک کند.  این روش تبلیغات موبایلی شما را قادر می‌سازد تا علاوه بر کنترل دقیق نسبت به بازخورد تبلیغ، بابت هزینه صرف شده نرخ مشخصی از بازدید کننده را در اختیار داشته باشید.

حضور هدفمند و برنامه‌ریزی شده در هر رسانه به کسب و کار اینترنتی شما کمک می‌کند اعتبارسنجی دقیقی از میزان استقبال کاربران از محصول یا خدمات ارائه شده داشته باشید.  تبلیغات در تلگرام در صورتی که اصولی، هدفمند و قابل ارزیابی انجام گیرد، علاوه بر معرفی صحیح ارزش‌های شما، کمک می‌کند مدیریت بیشتر و بهتری بر روی بودجه تبلیغات و انتظارات کاربران خود داشته باشید. سامانه موبودید با ارائه پنل کاربری رایگان، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که وضعیت آماری تبلیغات خودتان را پیوسته مشاهده و مدیریت کنید.

تبلیغات هدفمند موبودید در اینستاگرام

نمایش تبلیغات در صفحات پرمخاطب، سالم و فعال اینستاگرام بخش دیگری از خدمات سامانه‌ موبودید است. تبلیغات در اینستاگرام به دو روش «محاسبه هزینه بر اساس تعداد بازدید» و «محاسبه هزینه بر اساس ساعت»  انجام می‌گیرد. در تبلیغات بازدیدیِ اینستاگرام، نمایش و مشاهده کامل یک کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای توسط کاربر به عنوان شاخص محاسبه در نظر گرفته می‌شود. مشاهده این ویدئو کوتاه به همراه توضیحات متنی در صفحات پرمخاطب،یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغ در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام است.

 

در روش محاسبه هزینه بر اساس ساعت، محتوای تصویری یا ویدئویی شما بر اساس زمان (ساعت) محاسبه می‌شود که موبودید برای هر دو روش «بازدیدی» و «ساعتی» تعرفه‌های متنوعی در قالب بسته‌های تبلیغ ارائه کرده است. تمامی این خدمات دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و تابع قوانین رسمی کشور می‌باشد.

کسب درآمد اینترنتی در سامانه موبودید

اگر در تلگرام یا اینستاگرام، صاحب کانال یا صفحه پرمخاطبی هستید می‌توانید به جمع نمایش‌دهندگان تبلیغات موبودید بپیوندید و درآمد خودتان را افزایش دهید. ثبت نام، عضویت و استفاده کاربری از امکانات موبودید رایگان است. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق پست الکترونیک info[at]mobodid.com و شماره تماس ۰۲۱۲۶۲۹۱۶۳۲ با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشید. موبودید دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است و صحت فعالیت این سامانه به تأیید رسمی این نهاد رسیده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *