آموزش دانلود اپلیکیشن های google play به کمک ربات تلگرام

آموزش دانلود اپلیکیشن های google play به کمک ربات تلگرام
  • 1396/5/5
  • زهرا معبودی
  • 0

شمار اپلیکیشن هایی که در پلی استور گوگل وجود دارد بسیار زیاد است و این خیلی خوب است که می توانیم هر اپلیکیشنی را در این منطقه از دنیای وب پیدا کنیم اما متاسفانه تحریم هایی که از سوی گوگل پلی برای ایرانی ها وجود دارد مانع این است که بتوانیم به طور معمولی و بدون واسطه اپلیکیشن های آن را دانلود کنیم. از آن جا که بسیاری از اپ هایی که در این سایت وجود دارد در داخل مارکت های ایرانی وجود ندارد، کاربران به اضطرار به سایت های ثانویه روی می آورند تا بتوانند  اپ های خود را از آن ها دانلود کنند. این موضوع امنیت کاربران را به خطر می اندازد اما با استفاده از ترفند های دیگری می توان این مشکل را تا حدی حل کرد.

به عنوان مثال تا پیش از این طی دو مقاله به شما یاد دادیم که  دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با افزونه APK Downloader به راحتی امکان پذیر است، اما امروز می خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه اپلیکیشن های گوگل پلی را دانلود کنیم که در این فرایند از تلگرام استفاده کنیم.

ربات apkdl_bot و دنلود نرم افزارهای گوگل پلی

برای دانلود اپ های گوگل پلی می توان از رباتی ساده به نام apkdl_bot استفاده کرد. بیایید کار کردن با این ربات را عملی تجربه کنیم. ابتدا مطمئن باشید که عضو تلگرام هستید و این اپلیکیشن روی سیستم ویندوزی، مک، آیفون و یا سیستم اندرویدی تان نصب است و فعال است. بدین صورت روی این لینک کلیک کنید یا اینکه، آی دی ربات به صورت “apkdl_bot@”  را بنویسید و وارد ربات شوید. صفحه ربات به صورت زیر نمایش داده می شود و اینجا لازم است که فقط روی start کلیک کنید:

دانلود از گوگل پلی با تلگرام

در این صفحه ربات از شما می خواهد که نام نرم افزار مورد نظرتان را وارد کنید. دقت کنید که اگر نام کامل نرم افزار را بلد نیستید می توانید میزانی از نام را که بیاد دارید را وارد کنید و بقیه امور را به خود ربات بسپارید چرا که خود ربات به راحتی تمام نام های مشابه را برایتان فراهم می اورد و می توانید نرم افزار مورد نظر را از میان لیست پیدا کنید.

نام مورد نظر را وارد کنید:

در این جا برنامه مورد نظر لیستی از اطلاعات را ارسال می کند. در میان لیست مورد نظر به دنبال عبارت  “preview_com_supercell_clashofclans/” باشید تا بتوانید اطلاعات کاملی در مورد اپلیکیشن مورد نظر پیدا کنید.

علاوه بر این می توانید گزینه download_com_supercell_clashofclans/ را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. بدین صورت نرم افزار مورد نظر از طریق سرور تلگرام، دانلود گردیده و شما می توانید از طریق پوشه های اصلی تلگرام بدان دسترسی پیدا کنید.

دانلود از گوگل پلی با تلگرام

بدین ترتیب می توانید به کمک یک ربات ساده کار کردن با گوگل پلی را راحت تر کنید. به نظر می رسد که این شیوه تا زمان های زیادی پاسخگوی نیازهای کاربران ایرانی باشد اما شاید به مرور توسط گوگل پلی مورد تحریم قرار گیرد بنابراین نرم افزارهای مورد نیازتان را خیلی سریع، از این طریق دانلود کنید و از اندرویدی بودن لذت ببرید.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و به ما بگویید که اپ های مورد نظرتان را چگونه دانلود می کنید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *