گوشی میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس با نمایشگر ثانویه معرفی شد

گوشی میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس با نمایشگر ثانویه معرفی شد
  • 1396/5/7
  • مقدم
  • 0

شرکت میزو، به‌تازگی از دو گوشی جدید خود یعنی میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس رونمایی کرده است. برای جزئیات بیشتر پیرامون گوشی‏های پرچم‏دار میزو در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

شرکت میزو، گوشی‌های میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس را در رنگ‏‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و قرمز عرضه خواهد کرد و یک صفحه‏نمایش با پنل Super AMOLD در بدنه پشتی آن‏ها به کار گرفته شده است. صفحه‎نمایش مورد استفاده، E-Ink نیست و به عبارت بهتر، تمام رنگی خواهد بود. به همین جهت، به قابلیت‎‌های مختلفی که برای این پنل کوچک درنظر گرفته شده است؛ در منویی مشابه با سیستم‏عامل اندروید، دسترسی خواهید داشت.

نمایشگر در گوشی‌های میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس، بدون حاشیه نیست و حاشیه‎های زیادی در اطراف آن وجود دارد. نسبت ابعاد نمایشگر نیز در این دو مدل از استاندارد موجود، تبعیت می‎کند؛ به همین جهت، گوشی‎های میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس به ترتیب به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی و ۵٫۷ اینچی با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ مجهز شده است. رزولوشن نمایشگر در گوشی میزو پرو ۷، فول اچ‎دی بوده و از آنجایی‎که میزو پرو ۷ پلاس از یک نمایشگر بزرگ‏تر استفاده می‎کند، شرکت میزو رزولوشن نمایشگر را به Quad HD ارتقا داده است.

شرکت میزو از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX368 سونی در گوشی‎های میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس استفاده کرده است که دریچه دیافراگم آن‌ها، f2.0 عنوان می‎شود. شرکت میزو از ترکیب دو سنسور مونوکروم و رنگی در گوشی پرچم‎دار جدید خود استفاده کرده است؛ همانند آنچه که شرکت هوآوی برای گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۷ خود یعنی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس انجام داده بود که باعث ثبت تصاویر بهتری در شب می‎شود.

با توجه به جای‌گیری متفاوت نمایشگر ثانویه گوشی میزو پرو ۷ در بدنه پشتی، کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین دوگانه اصلی، تصاویر سلفی بگیرند. هم‌چنین، شاتر ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد که امکان تصویربرداری سلفی را با دوربین دیگر گوشی امکان‏پذیر می‏کند.

میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس، گوشی‎های پرچم‏دار جدید شرکت میزو هستند؛ با این‏حال، چیپ‏ست هلیو ایکس ۳۰ مدیاتک به این دو مدل قدرت می‎دهد. تراشه مذکور، مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری بوده و از ده هسته پردازشی استفاده می‎کند. فرکانس هسته‏های پردازشی نیز روی ۲٫۶ گیگاهرتز تنظیم شده است. این تراشه، به هیچ عنوان چیپ‎ست ضعیفی نیست اما شانسی کمی برای رقابت در مقایسه با Kirin 970 هوآوی، اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ دارد؛ با اینکه تراشه‎های مذکور، هشت هسته‏ای هستند اما قدرت پردازشی بیشتری دارند.

میزو پرو ۷ به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع EMMC 5.1 مجهز شده است. برای مدل پلاس نیز، شرکت میزو از شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است؛ با این‏حال، اگر به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستید؛ می‌توانید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی میزو پرو ۷ پلاس را خریداری کنید. حافظه به کار گرفته شده در این مدل، از نوع UFS 2.1 است.

میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس از نظر طراحی، شباهت‎های غیرقابل انکاری به پرچم‎داران ۲۰۱۷ شرکت هوآوی دارد و علت این موضوع، به دلیل جای‎گیری سنسور تشخیص اثرانگشت در زیر نمایشگر است. این دو گوشی به ترتیب، از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند. از آنجایی‎که ظرفیت باتری به کار گرفته شده در گوشی میزو پرو ۷ کم‎تر است، این مدل از فناوری شارژ سریع mCharge 3.0 میزو استفاده می‎کند و مدل پلاس نیز با نسل جدیدتر این فناوری یعنی mCharge 4.0 راهی بازار خواهد شد که سرعت شارژ آن به حدی زیاد است که می‌تواند باتری ۳۵۰۰ میلی‎آمپری آن‎را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۶۷ درصد شارژ نماید.

هر دو گوشی میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس با آخرین نسخه از سیستم‎عامل اندروید، راهی بازار خواهد شد. همین موضوع باعث شده است تا رابط‏کاربری Flyme روی اندروید نوقا ۷٫۰ نصب شود. در جعبه گوشی، هدفون‎های جدیدی تعبیه شده است که شرکت میزو، آن‏ها را Meizu Flow می‌نامد. میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس، هم‎چنین از یک تراشه پردازشی صوتی مجزا برخوردار شده است که ارائه صدای شفاف‌تر را ممکن می‌سازد. به لطف جای‎گیری نمایشگر ثانویه در بدنه پشتی، نیازی به استفاده از صفحه‎نمایش اصلی گوشی وجود ندارد و با همین نمایشگر ۲ اینچی کوچک، می‌توانید آهنگ در حال پخش را به خوبی کنترل کنید.

منبع: Softpedia

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *