بررسی و آموزش روش های استفاده از اینستاگرام در ویندوز

بررسی و آموزش روش های استفاده از اینستاگرام در ویندوز
  • 1396/5/9
  • زهرا معبودی
  • 0

مدیریت اینستاگرام به طور مرسوم در حال حاضر با گوشی ها و تبلت ها صورت می گیرد. اما افراد به خوبی می دانند که مدیریت این سرویس به تنهایی با گوشی هوشمند چندان ساده نیست. هر چند ابزارهای مختلفی ایجاد شده اند که به شما کمک می کنند، از طریق مرورگر هم این اپلیکیشن را مدیریت کنید اما اگر بخواهید از ویندوز استفاده کنید باید چکار کنید؟ در این باره گویا آی تی برای شما، آموزشی در نظر گرفته که می توانید تا انتهای این پست ترفندهایش را یاد بگیرید.

how-to-use-instagram-on-your-desktop-no-phone-or-browser-required-windows

از ویندوز استور استفاده کنید

یکی از راه هایی که پیش روی شما قرار گرفته این است که به ویندوز استور مراجعه کنید و اپلیکیشن اینستاگرام برای نسخه ویندوزی آن را دانلود کنید. وقتی این اپ را دانلود می کنید به راحتی می توانید محیطی شبیه به آن چه از اینستاگرام در گوشی های خود مشاهده می کنید را ببینید. به محض نصب آن را اجرا کنید و اطلاعات کاربری خود برای اینستاگرام را به آن معرفی نموده تا وارد محیط مدیریتی اینستاگرام خود شوید.

وب‌سایت اینستاگرام

این سرویس به شما کمک می کند که بتوانید هم پست های تصویری و ویدیویی دوستان خود را مشاهده کنید و روی آن ها لایک و نظر ارسال کنید، هم می توانید استوری ها و لایو های دوستان خود را مشاهده کنید.

اگر بخواهید به کمک این اپلیکیشن افرادی را در این شبکه پیدا کنید قابلیت جستجو در اختیارتان قرار دارد تا این کار را به سادگی انجام دهید.

تنها یک مشکل وجود دارد و آن هم ارسال پست است. شما وقتی که بخواهید یک تصویر را از طریق این برنامه ارسال کنید نیاز دارید که از یک سیستم تاچ برخوردار باشید. اگر لپ تاپ شما از قابلیت نمایشگر لمسی برخوردار نباشد نمی توانید پستی از طریق آن ارسال کنید. در واقع ارتباط شما با این سرویس تقریبا تک سویه خواهد بود.

این روش بهترین روش برای مدیریت یک سویه پست ها و لایوها و استورهای کاربران در اینستاگرام است. اگر قصد دارید علاوه بر این فعالیت ها روی این شبکه پست ارسال کنید باید ترفند های دیگری را تست کنید.

مرورگر و اینستاگرام

وب سایت اینستاگرام به شما امکان می دهد که بتوانید به سادگی، وارد اکانت خود شوید و یک ارتباط با کاربران برقرار کنید. این روش هم مثل روش بالا تقریبا تک سویه است و حتی محدود تر از حالتی است که پیش از این برایتان شرح دادیم. در سایت اینستاگرام شما می توانید تنها پست های کاربران را مشاهده کنید و روی آن ها لایک و کامنت ارسال کنید و اگر پیجی را دوست بدارید آن را فالو کنید.

شما در این روش نمی توانید لایو ها و استوری های کاربران را مشاهده کنید اما برای اینکه به طور مرسوم پست روی اینستاگرام نشر دهید، هنوز راهکاری از طریق این نسخه از اینستاگرام ارائه نشده اما با ترفندی ساده می توانید پست ها تان را با دیگران به اشتراک بگذارید که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد:

وب‌سایت اینستاگرام

برای استفاده از این ترفند که پست را برای فالوو کنندگان تنها نمایش می دهد باید ابتدا از طریق مرورگر گوگل کروم، وارد اینستاگرام شوید، و بعد کلید F12 را فشار دهید. با این کار منوی توسعه دهندگان در مرورگر باز می شود. تمام کاری که داریم به این قسمت ختم می شود. در این حالت کلید های ترکیبی CTRL + Shift + M  را بزنید یا اینکه روی آیکونی با نام آیکون Toggle device toolbar کلیک کنید. این آیکون را در زیر مشاهده می کنید. با این کار می توانید تصاویر را به اشتراک بگذارید البته این ابتدای راه است.

در ادامه کافی است آیکون دوربین را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا امکان اشتراک گذاری تصویر برای تان فراهم شود.

 

روش های ثانویه:

اگر روزانه بیش از یکی دو ساعت را با اینستاگرام سپری می کنید به احتمال زیاد هیچ کدام از روش های یاد شده راضی تان نمی کند. اما یک سری اپ های غیر رسمی برای اینستاگرام در محیط رسمی ارائه شده اند که می توانند نیاز شما را حسابی مرتفع کنند و مشکلات شما هنگام کار کردن با سیستم را کاهش دهند. این اپ ها Grambr و Ramme  نام دارد که با کلیک بر هر کدام می توانید وارد محیط کاربری آن ها شوید.

هر چند احساس می شود که اینستاگرام در نهایت نسخه نهایی و کاملی برای ویندوز ارائه دهد اما استفاده از این شیوه ها هم توصیه می شود چرا که معلوم نیست این شبکه کی برای چنین تغییر مهم و بزرگی دست به کار شود.

 

 از برنامه‌های امولاتور اندروید استفاده کنید

زمانی که کاربران معمولی با شیوه های یاد شده روبرو شوند قطعا یکی از این روش ها را استفاده می کنند اما کسانی که به دنبال رابط کاربری اینستاگرام به طور تمام و کمال در ویندوز باشند، که شباهت بین این اپ در حالت ویندوزی کاملا با حالت اندرویدی قابل قیاس نباشد به احتمال خیلی زیاد از امولاتور استفاده می کنند. برای این منظور کافی است که از BlueStacks استفاده کنید تا بدین صورت بتوانید نرم افزار اینستاگرام را در آن جستجو کرده و از طریق آن اینستاگرام را کاملا شبیه به تجربه اندرویدی تان، در ویندوز مدیریت کنید.

وب‌سایت اینستاگرام

در این حالت می توانید از تمام امکانات اینستاگرام به صورت حالت نمایشی اندروید و اسمارت فون ها در ویندوز استفاده کنید. در این باره دیدگاه و نظریات شما چیست؟ برای مدیریت بهتر اینستاگرام شما از چه شیوه ای تا کنون استفاده کرده اید؟ در این باره با گویا آی تی صحبت کنید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *