چگونه بدون نیاز به روت و باز کردن واتس‌اپ پیام ها را مشاهده کنیم؟

چگونه بدون نیاز به روت و باز کردن واتس‌اپ پیام ها را مشاهده کنیم؟
  • 1396/5/13
  • زهرا معبودی
  • 0

در این راهنما می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه مثل اپلیکیشن Facebook Messenger برای خواندن پیام‌ها Chat Heads واتس‌اپ را فعال کنید. با کمک این اپ بدون نیاز به باز کردن نرم‌افزار واتس‌اپ می‌توانید همه‌ی پیام‌های دریافتی را بخوانید. نام این اپلیکیشن Dashdow است مشکل فعلی این برنامه این جاست که امکانی برای پاسخ دادن به پیام‌ها وجود ندارد. اما با این حال پیشنهاد می‌کنیم این اپ فوق العاده را یک بار امتحان کنید. با ما همراه باشید.

 

این اپلیکیشن یک برنامه‌ی افزودنی است که با آن مثل اپلیکیشن Facebook Messenger می‌توانید کاری کنید که پیام‌های واتس‌اپ به صورت پاپ آپ روی دستگاه اندرویدی شما ظاهر شود. برای استفاده از این اپ نیازی به روت کردن دستگاه ندارید. اگر معنای روت کردن را نمی‌دانید، کافی است آن را گوگل کنید. اپلیکیشن Dashdow به شما کمک می‌کند تا آنلاین بودن‌تان را هم مخفی نمایید.

 

با توجه به این که این برنامه رایگان است و نیازی به روت شدن دستگاه ندارد، فقط کافی است آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. به جز این اپلیکیشن، یک روش دیگر هم برای فعال کردن Chat Heads واتس‌اپ وجود دارد که با کمک اپ Seebye Chat Heads Premium انجام می‌شود. اما ما در این مطلب به تشریح آن نمی‌پردازیم.

 

خواندن پیام واتس اپ بدون باز کردن آن

 

قبل از این که اپلیکیشن Dashdow را نصب کنید، به توضیحاتی که در ادامه‌ی مطلب در مورد مزایا و معایب آن گفته‌ام توجه کنید. به عقیده‌ی من، این اپلیکیشن برای هر کاربر اندرویدی یک برنامه‌ی ضروری است. این اپ هم بر روی دستگاه‌های روت شده و هم بر روی دستگاه‌های روت نشده کار می‌کند.

 

مزایای استفاده از اپلیکیشن Dashdow

 

اگر می‌خواهید بر روی دستگاه خود از اپلیکیشن Dashdow استفاده کنید، توجه شما را به مزایای آن جلب می‌کنیم. برخی از مزایای اصلی این برنامه عبارت‌اند از:

 

  • مخفی کردن آخرین بازدید، وضعیت آنلاین بودن، تیک‌های آبی. با این روش هیچ کس نمی‌فهمد که شما پیام‌ها را خوانده‌اید یا نه.
  • مشاهده‌ی سریع پیام‌ها. برای خواندن پیام‌ها نیازی به باز کردن مکرر اپلیکیشن واتس‌اپ ندارید.
  • عدم نیاز به روت کردن.

 

معایب اپلیکیشن Dashdow

 

این اپلیکیشن بی‌نقص نیست و درست مثل Facebook Messenger، معایبی دارد، اما همچنان یک اپ خوب است و ارزش امتحان کردن دارد. برخی از معایب آن عبارت‌اند از:

 

  • در این اپلیکیشن فقط امکان خواندن پیام وجود دارد، پاسخ‌دهی ممکن نیست.
  • این اپلیکیشن فقط در صورتی کار می‌کند که اندروید ۰ یا بالاتر داشته باشید.

 

نیازمندی‌های پیش از استفاده از این اپلیکیشن

 

برای استفاده از Dashdow ابتدا باید چند چیز را بر روی دستگاه خود آماده کنید؛ این موارد عبارت‌اند از:

 

خواندن پیام واتس اپ بدون باز کردن آن

 

  • اپلیکیشن رسمی واتس‌اپ. برای استفاده از قابلیت نوتیفیکیشن Chat Heads، به اپ رسمی واتس‌اپ نیاز دارید. نسخه‌های غیر رسمی این سرویس مثل Whatsapp Plus یا GB Whatsapp با این اپ کار نخواهند کرد.
  • یک دستگاه اندرویدی. این اپ فقط بر روی سیستم عامل اندروید کار می‌کند، پس نمی‌توانید از آن بر روی سیستم عامل‌های دیگری مثل ویندوز فون یا iOS استفاده کنید.
  • فایل apk برنامه‌ی Dashdow Whatsapp Plus (لینک دانلود این برنامه در ادامه قرار داده شده است)
  • دستگاهی با اندروید ۰ یا بالاتر.

 

همان طور که گفته شد برای استفاده از این اپلیکیشن به چند چیز نیاز دارید. مثلاً باید نسخه‌ی رسمی واتس‌اپ را داشته باشید. اگر این نسخه را ندارید، می‌توانید آن را از پلی استور دانلود کنید.

 

چگونه بدون نیاز به روت کردن Chat Heads را در واتس‌اپ فعال کنیم؟

 

در ادامه‌ی مطلب با چند قدم ساده به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. اپلیکیشن‌های زیادی برای فعال سازی Chat Heads واتس‌اپ در گوگل پلی استور وجود دارد. ما بسیاری از این اپلیکیشن‌ها را امتحان کردیم و به این نتیجه رسیدیم که Dashdow یکی از بهترین‌هاست. پس مراحل زیر را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید قابلیت مذکور را فعال نمایید:

 

  • ابتدا اپلیکیشن Dashdow را بر روی دستگاه خود نصب کنید. – لینک پلی استور

 

خواندن پیام واتس اپ بدون باز کردن آن

 

حالا آن را باز کرده و اولین گزینه که همان Notification Access است را انتخاب کنید.

 

خواندن پیام واتس اپ بدون باز کردن آن

 

با منتقل شدن به بخش تنظیمات، تیک گزینه‌ی Dashdow را زده و دکمه‌ی برگشت موبایل خود را لمس نمایید.

 

خواندن پیام واتس اپ بدون باز کردن آن

 

کار شما تمام شد! لازم نیست هیچ گزینه‌ی دیگری را تغییر دهید. اگر پیام واتس‌اپ جدیدی دریافت کنید، خواهید دید که درست مثل تصویر زیر یک پنجره‌ی پاپ-آپ بر روی دستگاه شما باز می‌شود.

 

خواندن پیام واتس اپ بدون باز کردن آن

 

اگر به دنبال روش دیگری برای انجام این کار هستید، می‌توانید به دنبال روش استفاده از اپلیکیشن Seebye در وبسایت XDA بگردید.

 

کلام آخر

 

اپلیکیشن Dashdow یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای فعال سازی قابلیت نمایش پیام‌های واتس‌اپ است. با انجام این کار اکنون می‌توانید پیام‌های واتس‌اپ را هم مثل پیام‌رسان فیسبوک دریافت کنید. اگر سوال یا ابهامی درباره‌ی این آموزش داشتید، حتماً آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. سعی ما بر این است تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *