علل اصلی کند شدن گوشی

علل اصلی کند شدن گوشی
  • 1396/5/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

احتمالاً شما نیز جزو آن کسانی هستید که پس از مدتی استفاده از گوشی همراه، با کندی آن مواجه شده اید. در ادامه شما را به علل احتمالی این قضیه آشنا می سازیم.

گویا آی تی – احتمالاً شما نیز جزو آن کسانی هستید که پس از مدتی استفاده از گوشی همراه، با کندی آن مواجه شده اید. در ادامه شما را به علل احتمالی این قضیه آشنا می سازیم.

الف) به روز کردن سیستم عامل گوشی:
بدیهی است که سیستم عامل هایی که منتشر می شوند، به سخت افزاری که قدرت کافی داشته باشد نیاز دارند. گاهی ممکن است کندی گوشی شما ناشی از به روز کردن سیستم عامل گوشی باشد.

ب) حافظه:
پر شدن حافظه نیز از جمله مواردی است که در کند شدن گوشی مؤثر است. لذا همواره مقداری از حافظه ی گوشی خود را خالی نگه دارید.

ج) برنامه های در حال اجرا:
برنامه هایی که بر روی گوشی خود نصب می کنید، ممکن است بدون آن که شما متوجه باشید، باز بوده و فعال باشند. به عنوان مثال، برنامه هایی مانند ایمیل و سایر پیام رسان ها در اغلب موارد باز هستند و می توانند باعث کند شدن گوشی شوند.

د) پس زمینه متحرک:
اگر گوشی شما نیز دارای پس زمینه متحرک و ویجت های گوناگون است، به احتمال زیاد با کندی مواجه خواهد شد.

ه) سطح توقع:
این نکته را از یاد نبرید که سرعت گوشی به ذهن شما نیز بستگی دارد. اگر شما گوشی های دوستان یا خانواده ی خود را مدام مشاهده کنید و سرعت آن ها اندکی از سرعت گوشی شما بیشتر باشد، شما سرعت گوشی خود را آهسته تر از آن چیزی که هست مشاهده می کنید، زیرا سطح توقع شما بیشتر شده است. یعنی در واقع سرعت گوشی شما کم نشده، بلکه این ذهن شماست که سرعت را کم شده می بیند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *