آموزش ساختن آدرس ایمیل موقت با طول عمر ۱۰ دقیقه

آموزش ساختن آدرس ایمیل موقت با طول عمر ۱۰ دقیقه
  • 1396/5/26
  • زهرا معبودی
  • 0

کاربرانی که به طور دائمی از اینترنت استفاده می کنند و روزانه با آن سر و کار دارند محال است که آدرس ایمیلی نداشته باشند. برخی از کاربران پا را فراتر گذاشته اند و در این باره، کمی افراط نیز کرده اند و بیش از چند آدرس ایمیل دارند اما همه می دانیم که همیشه نمی توان از طریق ایمیل های رسمی و همیشگی مان پیامی ارسالی کنیم. مخصوصا وقتی که بخواهیم به طور ناشناس پیامی ارسال کنیم، لازم است که کمی امنیتی تر کار کنیم. در این باره خوشبختانه ایمیل های موقت خوب به کار می آیند. ما برای ساخت ایمیل موقتی می توانیم از سرویس های داخلی و خارجی به خوبی استفاده کنیم که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

 ساختن آدرس ایمیل موقت

اگر می خواهید ایمیل موقتی در وب سایت های خارجی بسازید می توانید از سرویس هایی که توسط  ۱۰minutemail.com ،۱۰minutemail.net ارائه می شوند استفاده کنید اما پیشنهاد من استفاده از سرویس ساده ی Crazymailing است. هر سه سایتی که امروز معرفی کردم به شما امکان ساخت ایمیل های ده دقیقه ای می دهد اما Crazymailing دارای رابط کاربری ساده تری است و کار کردن با آن راحت تر است.

نکته: هر چند که گفته شده زمان استاندارد برای آدرس ایمیل موقت ۱۰ دقیقه است اما می توانید در پنل کاربری تان این زمان را به دلخواه خود افزایش دهید.

حالا با هم وارد سایت Crazymailing می شویم و از این طریق اقدام به ساخت یک ایمیل موقت می کنیم.

Crazymailing

در این وب سایت کافی است ابتدا ثبت نام کنید و سریع آدرس مورد نظر را انتخاب کرده و بعد شروع به نوشتن کنید. دقت کنید که برخی از وب سایت ها آدرس را به صورت آماده ارائه می کنند و برخی می بایست توسط خود کاربر تعیین شوند.

مثلا در وب سایت های ۱۰minutemail.com و ۱۰minutemail.net شما می توانید فقط در تایم های ۱۰ دقیقه ای ادرسی را در اختیار بگیرید که این ادرس مختص شماست. برای اینکه بعد از ۱۰ دقیقه کماکان بتوانید با این ایمیل موقتی کار کنید شما نمی توانید از داخل پنل زمان را افزایش دهید بلکه باید مجددا ثبت نام کنید تا یک ۱۰ دقیقه دیگر به شما فرصت استفاده داده شود.  این دو سایت دارای شباهت های زیادی هستند اما می توانید برای راحتی بیشتر از سرویس پیشنهادی ما استفاده کنید.

از مزایای  Crazymailing نسبت به نمونه ایرانی این سرویس این است که کند سرعت نیست و شما نیاز به لود کردن های متوالی ندارید.

 Crazymailing

در این سرویس شما چند امکان خوب دارید. اول اینکه می توانید تایم مشخص را بیش از ۱۰ دقیقه در همان ابتدا مشخص کنید. اما می توانید ایمیل های دریافتی تان را که قرار است با ایمیل تازه ساخته شده دریافت کنید، را به یک اینباکس معتبر تر وارد کنید. این کار به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و شما می توانید با وارد کردن آدرس در آن از این فرصت بهره مند شوید:

 Crazymailing

کاربران می توانند در این وب سایت با استفاده از دکمه Compose شروع به نوشتن کنند. از مزیت های دیگر این سایت این است که از زبان فارسی نیز به خوبی پشتیبانی می کند. برای تنظیم زبان فارسی به انتهای صفحه بروید و با کلیک بر روی گزینه EN زبان فارسی را انتخاب کنید.

نظر شما در مورد سرویس ایمیل موقت چیست؟ شما برای چه منظور از این سرویس ممکن است استفاده کنید؟ در این باره دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و در صورتی که از سرویس دیگری بدین منظور استفاده می کنید آن را با ما در میان بگذارید. همچنین این مطلب را روی شبکه های اجتماعی تان نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *