چگونه به کمک Boomerang دریافت ایمیل ها را متوقف کنیم؟

چگونه به کمک Boomerang دریافت ایمیل ها را متوقف کنیم؟
  • 1396/5/27
  • زهرا معبودی
  • 0

برخی از اوقات که اینباکس سرشار از ایمیل می شود و لازم است که همه ایمیل ها را یک به یک بررسی کنیم و پاسخ دهیم، حسابی سر در گم می شویم. مخصوصا اگر ایمیل های جدید نیز پیاپی ارسال شوند و شما را ایمیل باران کنند. در این باره خوشبختانه می توان به کمک ابزارهای مختلف کمی موقتا جلوی دریافت ایمیل ها را گرفت. شاید تنها محدودیتی که داشته باشید این باشد که لازم باشد سرویس ایمیلی تان جیمیل باشد و از یک افزونه به نام Boomerang استفاده کنید که پیش از آن از مزایای این ابزار برای تان گفتیم. در مقاله ای که پیش تر منتشر کردیم، به شما یاد دادیم که به کمک بومرنگ، ایمیل های تان را زمان بندی کنید و درست در زمانی که می خواهید آن ها را ارسال کنید. اما در این مقاله امروز گویا آی تی قصد دارد به شما یاد دهد که چگونه به کمک این ابزار جلوی دریافت ایمیل ها را بگیرید.

برای دانلود و نصب اتوماتیک بومرنگ از سرور وب استور کلیک کنید

زمانی که بومرنگ را نصب می کنید، می بایست به صفحه ایمیل خود بازگردید تا تایید هویت به خوبی صورت گیرد. در این حالت با باز کردن ایمیل می توانید در سمت چپ با نمایی مشابه زیر روبرو شوید:

Boomerang

اگر روی دکمه آبی رنگ Pause ضربه بزنید می توانید به سادگی به ایمیل خود دستور دهید که جلوی دریافت ایمیل ها را بگیرد و با ارسال پیامی به کاربران، از آن ها بخواهد که بعدا اقدام کنند.

با کلیک بر Pause شما می توانید بخش تنظیمات را هم مشاهده کنید. در این بخش امکاناتی در اختیار شما قرار دارد که می توانید به دلخواه از آن ها استفاده کنید. مثلا می توانید متن را همانطور که می خواهید تغییر دهید یا اینکه این محدودیت را زمان بندی کنید تا در زمان مشخصی این محدودیت برداشته شود.

Pause

البته این سرویس دارای نسخه رایگان و پولی است. در نسخه پولی که حدود ۱۵ دلار باید پرداخت کنید، می توانید ایمیل های خاصی را وارد این پروسه کنید تا از آن ها ایمیلی دریافت نکنید. در نسخه پولی می توانید زمان بندی را به گونه ای قرار دهید که در تایم های خاصی ایمیل های دریافتی را دریافت کنید.

به عبارتی می توانید از این سرویس برای بلاک کردن برخی از آدرس ها نیز استفاده کنید که هرگز از ان ها ایمیلی دریافت نکنید.

به نظر می رسد که این یک سرویس مناسب برای مدیران پر مشغله باشد. در این باره دیدگاه و نظرات و تجربیات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *