آموزش حذف اپلیکیشن های iOS در حالت جیلبریک

آموزش حذف اپلیکیشن های iOS در حالت جیلبریک
  • 1396/5/29
  • زهرا معبودی
  • 0

در هنگام کار کردن با گوشی های آیفون چیزی ساده تر از حذف کردن اپ ها در آن نیست. شما می توانید به راحتی با فشردن انگشت خود بر روی آیکون برنامه ها، از پاپ آپ ایجاد شده گزینه حذف را انتخاب کنید و بعد از آن، آن چه را که می خواهید به راحتی یک ضربه زدن حذف کنید. اما یک استثنا وجود دارد و آن هم برای زمانی است که گوشی خود را جیلبریک کرده باشید. در واقع در این وضعیت حذف کردن اپ ها به راحتی آن چه که تا کنون گفته شد نیست. زمانی که گوشی خود را جیلبریک می کنید، برنامه ها از طریق Cydia  خود را در سیستم عامل، تثبیت می کنند و عملیات حذف آن ها نیز با کمی پیچیدگی از طریق همین رابط یعنی Cydia  صورت می گیرد.

اگر چه حذف این برنامه ها به راحتی و به سادگی صورت نمی گیرد اما برای افرادی که کمی حرفه ای هستند پاک کردن اپلیکیشن ها نیز هنوز ساده به نظر می آید.

آموزش حذف اپلیکیشن های iOS در حالت جیلبریک

ما این روش ساده را در این مقاله شرح می دهیم پس اگر می خواهید در این وادی و دنیای جیلبریک تجربه جدیدی داشته باشید تا انتهای این مقاله با گویا آی تی همراه باشید

برای شروع DELETE کردن برنامه های ناخواسته  در حالتی که گوشی تان جیلبریک است، Cydia را باز کنید و در پایین «Install» را انتخاب کنید تا صفحه ای را که شامل برنامه های مربوط به Cydia بر روی iPhone شما نصب شده است را مشاهده کنید، هنگامی که در داخل این بخش هستید، متوجه خواهید شد که لیست به ترتیب حروف الفبا مرتب شده است تا جستجو ساده تر انجام شود. با این حال می توانید لیست را بررسی کنید و با اسکرول کردن به سمت پایین برنامه مورد نظر تان را که می خواهید آن را حذف کنید را پیدا کنید.

Modify

اگر اپ مورد نظر را پیدا کردید روی آن ضربه بزنید تا صفحه جزییات آن اپ نمایش داده شود و از آن جا گزینه Modify را یافته و روی آن را ضربه بزنید.

Modify

در ادامه برای حذف برنامه باید روی گزینه Remove ضربه بزنید و به منظور تایید نهایی، نیز روی Confirm ضربه بزنید تا بدین صورت برنامه به صورت کامل حذف شود.

Restart Springboard

Restart Springboard

در حقیقت با روالی که گفته شد این Cydia  است که اپ را به صورت کامل حذف می کند و باید برای این منظور کمی صبر کنید تا پروسه به طور کامل انجام شود.

زمانی که پروسه حذف اپ به خوبی انجام شد می توانید روی یک یا دو گزینه به انتخاب خود کلیک کنید که به صورت زیر هستند:

Return to Cydia: با کلیک بر این گزینه به صفحه اول   Cydia بر می گردید و می توانید عملیات حذف را دوباره برای اپ دیگری دنبال کنید.

Restart Springboard: با ضربه زدن بر روی گزینه Restart Springboard شما می توانید سیستم آیفون خود را ریبوت یا ریستارت کنید تا فعالیت ها را به طور تمیز تر از قبل از سر بگیرید. گاهی اوقات برخی از اپ ها برای دلیت شدن نهایی نیاز به یک ریبوت دارند. در صورتی که بعد از دلیت کرد نتوانید اپ مورد نظر را به طور کامل به صورت حذف شده مشاهده کنید می توانید روی این گزینه کلیک کنید تا ریبوت عملیات حذف را تکمیل کند.

Restart Springboard

بعد از اینکه گوشی ریبوت شد، می توانید دوباره وارد گوشی آیفون خود شده و از قابلیت های آن استفاده کنید. آیا برای حذف اپ ها در حالت جیلبریک تا کنون روش دیگری را دنبال کرده اید؟ در این باره دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *