پلاک سرویس دسترسی به هزاران متخصص آموزش دیده خدمات منزل، کارواش و خشکشویی

پلاک سرویس دسترسی به هزاران متخصص آموزش دیده خدمات منزل، کارواش و خشکشویی
  • 1396/5/30
  • گویا آی تی
  • 0

پلاک بزرگترین پلتفورم آنلاین ارائه سرویس های خدمات در محل و یا درخواست سرویس به صورت آنلاین مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار،سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری، اسباب کشی افتتاح شد.

امروزه ۷۴ درصد از ایرانیان در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند که نسبت به آمارهای جهانی رقم قابل ملاحظه ای را بخود تخصیص میدهد . بر هیچ کس پوشیده نیست که زندگی شهر نشینی دارای مشکلات و معضلات خاص خود بوده و اکثر افراد خانواده همزمان مشغول به کار هستند؛ دیگر برای دریافت خدمات نامناسب و ناکارا ، زمان سعی و خطا نیست و همه ترجیج می‌دهند به جای آزمودن آزموده‌های ناکارامد، با انتخاب گزینه‌ای مطمئن وقت بیشتری را با عزیزان و دوستان خود بگذرانند و در نهایت کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

وجود ترافیک کشنده و با معطلی‌های بی‌انتها نه تنها برای مشتریان دردناک است بلکه حتی سبب افزایش ترافیک و آلودگی هوا برای سایر افراد جامعه نیز می‌شود، لذا امروزه یکی از بهترین راه‌حل‌های ارایه شده دریافت “خدمات در محل” می‌باشد. حال اگر این “سرویس در محل” به صورت درخواست اینترنتی قابل دریافت باشد با سرعت و سهولت بیشتری می‌توان از مزایای آن بهره گرفت.

همانطور که امروزه تنها با اتصال به اینترنت و داشتن یک اپلیکیشن بر روی گوشی همراه ، خیلی از کارها مانند خرید کالا یا سفارش تاکسی با اطمینان و سهولت به مشتریان عرضه میگردد ، ارائه سایر خدمات در محل نیز ، براحتی قابل انجام میباشد.

پلاک با آگاهی از مشکلات و موانع  با استفاده از تکنولوژی سعی در ایجاد تحول در شیوه دسترسی و ارتقاء کیفیت خدمات را دارد ، با ارایه خدمات آنلاین در محل به مشتریان ، ضمن ایجاد سهولت در سفارش و داشتن حق انتخاب در گزینش پلاک یار(متخصص)، اطمینان از صلاحیت فنی پلاک‌یاران و کیفیت خدمات را برای مشتریان تضمین مینماید .

 

تصور کنید گوشی تلفن خود را بر می‌دارید و با انتخاب خدمات مورد نظر تان (کارواش، نظافت منزل و دفتر کار، خشکشویی، تعویض روغن خودرو، قالیشویی، شستشوی مبلمان و…) و مشخص کردن محل خود بروی نقشه و تعیین زمان ، متخصصانی را در کنار خود خواهید داشت . برخلاف شیوه‌های سنتی که شفافیتی در زمان حضور و قیمت ارائه خدمات ندارند ، با این روش نه تنها هزینه خدمت پیش از انجام آن مشخص بوده ، بلکه کیفیت دقیق کار هم برای مشتریان قابل ملاحظه میباشد . تمامی مشتریان قبلی در پایان درخواست سفارش به متخصصین امتیاز میدهند و این به مشتری کمک میکند که با استفاده از تجربیات سایرین و باآرامش خاطر، پلاک‌یار (متخصص) خود را انتخاب ‌کنند.

سفارش خدمات نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی از طریق وب سایت پلاک و اپلیکیش برای مشتریان امکان پذیر بوده و مشتریان با استفاده از اپلیکشین کنترل کاملی از زمان سفارش تا پایان کار و ثبت نظر، خواهند داشت.

امور مشتریان پلاک نیز در تمامی مراحل ثبت تا اتمام سفارش ، همراه مشتریان خواهد بود تا ضمن اطمینان از حضور بموقع پلاک یاران و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها ، آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد . رمز موفقیت هر کسب و کار رضایت مشتریان میباشد و پلاک با اتکا به پلاک یاران منتخب و در راستای احترام به حق مشتری ، ضمانت باز پرداخت وجه را در پروتکل خود قرارداده و در صورت عدم رضایت از تجربه خدمت گرفته شده؛ کافیست با امور مشتریان پلاک تماس حاصل نموده و پس از حضور کارشناسان فنی پلاک در محل و تایید، کل یا قسمتی از وجه پرداختی به حساب شما عودت خواهد شد.

در این راه پلاک اعتقاد دارد که می‌توان با اتصال بخش آفلاین خدمات به مشتریان فضای آنلاین ، بازاری رقابت پذیر برای سرویس دهندگان و محیطی شفاف و مطمئن برای مشتریان پلاک فراهم کرد تا خدمات در محل خود را با رضایت کامل دریافت نمایند.

یکی از مهمترین اهداف پلاک ارایه و باز تعریف استانداردهای نوین خدمت در محل این بخش از صنعت میباشد و از این طریق تجربه ی خوش‌آیندی برای کاربران خود فرآهم نماید. همچنین از این طریق با ایجاد زمینه اشتغال سهم موثری در شکوفایی اقتصاد مهین عزیزمان ایران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ایفا نماید.

با توجه به گستردگی خدمات قابل ارائه در این اپلیکیشن ، پلاک در این مسیر از همه متخصصانی که کیفیت را سر لوحه خود دارند دعوت میشه که با مراجعه وب‌سایت پلاک به نشانی pelak.com درخواست همکاری خود را ثبت و  مراحل انتخاب شدن را طی نمایند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *