آموزش حذف Draft یا پست های پیش نویس در اینستاگرام

آموزش حذف Draft یا پست های پیش نویس در اینستاگرام
  • 1396/5/30
  • زهرا معبودی
  • 0

چندی پیش از طریق این وب سایت به شما یاد دادیم که چگونه پست های اینستاگرام را Draft یا پیش نویس کنیم؟ این موضوع از جمله مهم ترین چیزهایی بود که می توانست مورد سوال بسیاری از کاربران واقع شود چرا که همه ما تمایلی نداریم که هر چه در هر زمان به دستمان رسید روی اینستاگرام پست کنیم. اما بسیاری از اوقات ما مطالب مختلفی را روی اینستاگرام پیش نویس می کنیم اما بعد از مدتی برای انتشار آن ها نظرمان عوض می شود. بهترین کار در چنین شرایطی این است که آن پست ها را حذف کنیم اما چگونه؟ امروز گویا آی تی به شما یاد می دهد که این پست های منتشر نشده و پیش نویس شده را به راحتی حذف کنید. با ما همراه باشید.

برای این کار ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و مراحلی که برای پست کردن یک عکس می پیمایید را طی کرده تا به بخش پست کردن و انتخاب عکس برسید. در این مرحله در بالای عکس های گوشی، بخشی به نام Draft وجود دارد که می توانید در آن، حالت تار مانندی از تصاویر و پست های پیش نویس را مشاهده کنید:

Draft

در این قسمت همانطور که در بالا مشاهده می کنید عنوان Draft در سمت چپ قرار دارد. اما در سمت راست، مدیریت Draft ها را با عنوان MANAGE نمایش داده اند. بهتر است که از این طریق اقدام کرده و روی این گزینه در سمت راست کلیک کنید:

Draft

بعد از اینکه روی این گزینه ضربه زدید تصویر به حالت زیر باز می شود که در واقع بخش Draft را نمایش می دهد که در این مثال ما ۱ تصویر بیشتر Draft نکرده ایم:

Draft

همانطور که در بالای تصویر مشاهده می کنید در سمت راست گزینه ادیت وجود دارد. باید روی این گزینه ضربه بزنید، تا امکان ویرایش فراهم شود:

در این جا باید با استفاده از حالت انتخاب تصویر و پست که روی عکس ارائه شده، پست را انتخاب کنید و بعد روی گزینه قرمز رنگ انتهای صفحه به نام DIScard posts ضربه بزنیم. در این حالت برای اینکه مطمئن باشیم که برای حذف شدن مصمم هستیم، دوباره از شما در مورد حذف کردن پست سوال پرسیده می شود:

در این جا دوباره روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید تا پست مورد نظر کاملا حذف شود و از بخش پیش نویس خارج شود.

بدین ترتیب می توانید فضای اینستاگرام خود را خلوت تر کنید تا فعالیت ها به خوبی اجرا شوند. در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *