۱۱ تلفن هوشمند که نگران خیس شدن آنها نخواهید بود

۱۱ تلفن هوشمند که نگران خیس شدن آنها نخواهید بود
  • 1396/6/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر نسبت به خیس شدن تلفن همراه خود نگران هستید بهتر است مدلی تهیه نمایید که مقاومت خوبی در برابر آب داشته باشد.

گویا آی تی – اگر نسبت به خیس شدن تلفن همراه خود نگران هستید بهتر است مدلی تهیه نمایید که مقاومت خوبی در برابر آب داشته باشد.

سامسونگ گلکسی اس۸: ۵۷۵ دلار
اس۸+: ۶۷۵ دلار
بالاخره سامسونگ پرچمدارن جدید خود را روانه‌ بازار کرد و هم اکنون علاقه ‌مندان امکان خرید مدل‌ های گلکسی اس۸ و اس۸+ را دارند. این دو مدل از صفحه ‌نمایش فوق ‌العاده‌ی QHD+AMOLED بهره برده، فاقد لبه بوده (اس۸ از پنل ۵٫۸ اینچی و اس۸+، صفحه‌ ۶٫۲ اینچی) و دارای بدنه‌ی فلزی/شیشه‌ای ضد آب هستند. البته همان گونه که از تلفن ‌های هوشمند و پیشرفته‌ی سامسونگ انتظار می‌رود شاهد تعبیه پردازنده ‌ای بسیار قدرتمند، دوربینی با کیفیت و تکنولوژی شارژ بی‌ سیم هستیم. هر دو مدل با هدست واقعیت مجازی سامسونگ هم سازگار هستند.

اپل آیفون ۷: از ۶۴۹ دلار
اپل آیفون ۷ پلاس: از ۷۶۹ دلار
آیفون ۷ دارای سخت افزاری قدرتمند، دوربین هایی استثنایی و اسپیکرهایی استریوی با کیفیتی است که همگی در قالب یک ظاهر آشنا اما کاملا ضد آب قرار گرفته اند. کاربران حرفه‌ ای بهتر است حتما مدل پلاس را تهیه نمایند که دارای دوربین‌ های قدرتمند تری بوده و ماندگاری باتری بیشتری هم دارد. این دو مدل آیفون فاقد ورودی هدفون بوده و بهتر است خرید هدفون‌ های بی سیم را در دستور کار قرار دهید.
تلفن همراه جی۶ شرکت ال جی: قیمت ۴۷۶ دلار و بیشتر
پرچمدار شرکت الی جی یعنی جی۶ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی از نوع QHD+ است و از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. این تلفن همراه از استاندارد IPX7 بهره برده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است؛ جی۶ تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری در برابر نفوذ آب مقاومت می ‌کند. از سایر ویژگی ها می‌ توان به پردازنده قدرتمند، دو دوربین بسیار حرفه ای، شارژ بی سیم و حافظه قابل توسعه اشاره کرد.

HTC U11
قیمت: ۶۴۹ دلار
جدیدترین تلفن همراه شرک اچ تی سی یعنی مدل U 11 طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داشته و از بدنه‌ ای تمام فلزی استفاده می‌ کند. این مدل هم از استاندارد IP67 بهره برده و تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی این مدل که از تکنولوژی Quad-HD LCD بهره می برد بسیار با کیفیت و زنده بوده اما به اندازه صفحه نمایش گلکسی اس۸ جذاب و منحصر به فرد نیست. U11 از پردازنده ‌ای مشابه گلکسی اس۸ بهره برده و فاقد ورودی هدفون است.
این محصول اچ تی سی دارای ویژگی‌ های جالبی است که سایر تلفن‌ های هوشمند فاقد آنها هستند از جمله وجود یک فریم حساس به فشار که از طریق آن به سرعت می توان اپلیکیشن‌ ها را باز کرد. ضمنا شاهد تعبیه دستیار صوتی آمازون به نام ”الکسا“ هم در U11 هستیم. این تلفن هوشمند در چهار رنگ نقره ای، آبی، سیاه و قرمز عرضه شده است.

سامسونگ گلکسی اس۷: ۴۷۰ دلار
اس۷ اج: ۵۷۰ دلار
حال که پرچمداران جدید سامسونگ وارد بازار شده‌ اند، گلکسی اس۷ و اس۷ اج تجربه لذت بخش کار با تلفن های همراه هوشمند را با قیمت کمتری برای کاربران فراهم می کنند. این دو مدل دارای طراحی ظاهری زیبا و بدنه ضد آب، دوربین های قوی و صفحات نمایش با کیفیتی هستند. ضمنا سازگاری با تعدادی از لوازم جانبی جالب مثل هدست واقعیت مجازی و خدمات جدید مثل سرویس پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) را هم نباید از قلم انداخت.

سامسونگ گلکسی اس۸ اکتیو
قیمت: ۸۵۰ دلار
این مدل دنباله روی گلکسی اس۷ اکتیو بوده و تنها مشتریان شرکت AT&T قادر به تهیه آن هستند. در اس۸ اکتیو استانداردهای نظامی رعایت شده و این تلفن همراه دارای بدنه بسیار مقاومی بوده و صفحه نمایش آن در برابر شکستی بسیار مقاوم است. اس۸ اکتیو همانند اس۸ و اس۸+ در برابر نفوذ آب مقاوم است اما فاقد انحنای زیبای صفحه نمایش است. پوشش پشتی این مدل از جنس پلی کربنات است و در برابر ضربات سخت فوق‌العاده مقاوم بوده و برخلاف پوشش پشتی اس۸ و اس۸+ پلاس که از جنس شیشه است احتمال شکستگی آن بسیار ضعیف است. ضمنا وجود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در مقایسه با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اس۸ از دیگر نقاط قوت این مدل است.

سامسونگ گلکسی اس۷ اکتیو
قیمت: ۶۹۵ دلار
گلکسی اس۷ اکتیو از نظر قدرت عملکرد تفاوتی با گلکسی اس۷ اورجینال نداشته اما از نظر طراحی دارای بدنه‌ ای مقاوم‌ تر بوده و از باتری بزرگ ‌تری استفاده می ‌کند. این مدل در برابر گرد و غبار، پاشیده شدن قطرات آب و یا سقوط در عمق آب مقاوم است. بدنه پلاستیکی آن به زیبایی بدنه‌ اس۷ اورجینال نیست و با وجود گذشت یک سال از زمان عرضه، هنوز قیمت بالایی دارد. سری اکتیو تنها با قرارداد شرکت AT&T عرضه شده و به رنگ طلایی، سبز و خاکستری عرضه می‌شوند.

Moto G Plus
قیمت: ۲۰۰ دلار
علی‌رغم گذشت یک سال از عرضه تلفن همراه Moto G Plus با توجه به قیمت استثنایی آن باید گفت که عملکردی فوق ‌العاده دارد. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش IPS 5.5 اینچی، پردازنده‌ سریع، ۴ گیگابایت RAM، دوربین هایی عالی و حافظه قابل توسعه است. ضمنا بر خلاف مدل قبلی این مدل در برابر آب مقاوم است. البته دقت داشته باشید که مدل مذکور در برابر نفوذ آب مقاوم است و ضد آب نیست به این معنی که در برابر ریخته شدن آب، پاشیده شدن آن و باران‌ سبک مقاوم است. این تلفن همراه در دو رنگ سیاه و سفید عرضه شده است.

Alcatel OneTouch Go Play
قیمت: ۸۵ دلار
اگر به دنبال تلفن هوشمندی ارزان قیمت و ضد آب هستید که در تعطیلات همراه داشته باشید، OneTouch Go Play شرکت آلکاتل بهترین گزینه است. این تلفن همانند پرچمداران سایر برندها پر قدرت نیست اما با این وجود مجهز به یک پردازنده‌ ۴ هسته‌ ای، صفحه نمایش ۵ اینچی بسیار مقاوم و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که امکان استفاده از آن در زیر آب هم وجود دارد. این مدل هم دارای استاندارد IP67 بوده و در برابر ضربه و گرد و غبار مقاوم بوده و به مدت نیم ساعت در عمق یک و نیم متری قادر به مقاومت در برابر نفوذ آب است.

Sony Xperia XZ Premium
قیمت: ۸۰۰ دلار
تلفن همراه Xperia XZ Premium شرکت سونی مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بسیار با کیفیت با امکان پشتیبانی از فناوری ۴K و ویژگی HDR است. پردازنده‌ این مدل چیپ اسنپ‌دراگن ۸۳۵ شرکت کوالکام است و دوربین ۱۹ مگاپیکسلی آن قادر به فیلمبرداری حرکات آهسته با نرخ فوق‌العاده ۹۶۰ فریم در ثانیه است. این مدل دارای استاندارد IP68 بوده و به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری قادر به مقاومت در برابر نفوذ آب است. وجود حافظه‌ ۶۴ گیگابایتی داخلی از دیگر امکانات این مدل است که با استفاده از کارت MicroSD می‌توان این مقدار را افزایش داد. این تلفن همراه در سه رنگ سیاه، صورتی و زرد عرضه شده است.

Sony Xperia XZS
قیمت: از ۵۷۶ دلار
آن چه که مدل ضد آب Xperia XZs شرکت سونی را از سایر تلفن‌ های هوشمند پیشرفته متمایز می‌ کند توانایی ضبط ویدئو با نرخ ۹۶۰ فریم در هر ثانیه است. وجود صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و پردازنده اسنپ دراگن ۸۲۰ کوالکام بخشی دیگر از ویژگی‌ های بی نظیر این تلفن همراه هستند. مدل XZS علی رغم قیمت بالا فاقد حسگر اثر انگشت است. استاندارد IP68 در این تلفن همراه اعمال شده؛ به این معنی که این تلفن همراه به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک و نیم متری آب در برابر نفوذ آن مقاومت می‌کند. این محصول سونی در سه رنگ سیاه، آبی و نقره‌ای روانه‌ بازار شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *