همه انچه انتظار داریم در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ ببینیم

همه انچه انتظار داریم در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ ببینیم
  • 1396/6/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ به زودی برگزار خواهد شد و بسیاری از کمپانی های حیطه ی تکنولوژی تازه ترین محصولات خود را در بزرگ ترین نمایشگاه الکترونیکی رونمایی خواهند کرد. در این نوشته به صورت مختصر به برخی از کمپانی های معتبر و محصولات آن ها، که قرار است در این نمایشگاه از آن ها رونمایی شود، خواهیم پرداخت. با گویا آی تی همراه باشید.

گویا آی تی – نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ به زودی برگزار خواهد شد و بسیاری از کمپانی های حیطه ی تکنولوژی تازه ترین محصولات خود را در بزرگ ترین نمایشگاه الکترونیکی رونمایی خواهند کرد. در این نوشته به صورت مختصر به برخی از کمپانی های معتبر و محصولات آن ها، که قرار است در این نمایشگاه از آن ها رونمایی شود، خواهیم پرداخت. با گویا آی تی همراه باشید.

۱- ال جی:
در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ نگاه ها همه به رونمایی ال جی V30 پرچمدار جدید کمپانی ال جی خواهد بود. این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین دوگانه بهره می برد و می تواند باری دیگر ال جی را به صحنه ی رقابت با اپل، سامسونگ و اچ تی سی بازگرداند.

۲- سونی:
در سال های قبل، سونی در نمایشگاه ایفا از پرچمدار گوشی های هوشمند خود رونمایی کرده است. در ایفا ۲۰۱۷ نیز این رویه برقرار است و کمپانیِ ژاپنی درصدد است که از اکسپریا XZ1 رونمایی کند.

۳- سامسونگ:
چند روز پیش از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸، جدید ترین محصول سامسونگ، رونمایی شد. بنابراین برخلاف سال گذشته، سامسونگ در نمایشگاه امسال از یکی از گوشی های خود رونمایی نخواهد کرد. در عوض محصول مهمی که از طرف سامسونگ در ایفا ۲۰۱۷ وجود دارد یک ساعت هوشمند است. این محصول از سری Gear می باشد و برای آشنایی با جزئیات آن باید تا آغاز نمایشگاه منتظر بمانیم.

۴- هواوی:
پرچمدار جدید هواوی به نام هواوی میت ۱۰ محصولی نیست که در ایفا ۲۰۱۷ از آن رونمایی شود، زیرا بر طبق برخی گزارش ها از هواوی میت ۱۰ در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. هواوی در ایفا ۲۰۱۷ محصولات هوش مصنوعی خود را رونمایی خواهد کرد.

۵- ایسر:
مشخص نیست که در ایفا ۲۰۱۷ ایسر از چه محصول یا محصولاتی رونمایی خواهد کرد، اما احتمال آن که این محصولات نوت بوک های جدید این کمپانی باشند زیاد است.

۶- موتورولا:
از محصول یا محصولاتی که موتورولا در ایفا ۲۰۱۷ از آن ها رونمایی خواهد کرد، نشانی در دست نیست. اما احتمالاً چند گوشی جدید توسط این کمپانی رونمایی خواهند شد. به عنوان مثال موتو ایکس ۴، ممکن است در ایفا ۲۰۱۷ رونمایی شود. این محصول جدید موتورولا، دارای نمایشگری ۵٫۲ اینچی بوده و از پردازنده ی اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام بهره می برد. سایر ویژگی های آن به احتمال زیاد عبارتند از:
• دوربین دوگانه
• رم ۳ گیگابایتی
• حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *