تاریخ عرضه ی بازی ترسناک DARQ اعلام شد

تاریخ عرضه ی بازی ترسناک DARQ اعلام شد
  • 1396/6/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در تصاویری که توسط کمپانی Unfold Games منتشر شده، شخصیت جالب و متفاوت بازی DARQ در کنار محیط تاریک و هراسناک آن دیده می شود.

گویا آی تی – کمپانی Unfold Games تاریخ انتشار این بازی را بین یکم ژانویه تا سی و یکم مارس ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد. این در حالی است که پیش تر قرار بود بازی DARQ در اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر شود.
تصاویری که کمپانی Unfold Games منتشر کرده است، نشان از آن دارند که تغییراتی در بازی و همچنین شخصیت اصلی بازی رخ داده است. مثلاً سرِ بی مو جایگزین موی نارنجی شخصیت اصلی شده، هر چند که از هراسناک بودن آن چیزی کم نشده است.
DARQ روایتِ داستانِ پسری به نام Lioyd است. Lioyd در این بازی که تمی هراسناک و روانشناختی دارد، به یکباره خود را در دنیایی زیبا و رؤیایی می بیند، اما کم کم این دنیای رؤیایی به دنیایی هراسناک و کابوس وار تبدیل می شود و این Lioyd است که باید با کنار زدن قوانین فیزیک خود را از شر این دنیای هراسناک رها سازد.
بازی DARQ از صداگذاری و نورپردازی بسیار خوبی برخوردار است. این دو، یعنی صداگذاری و نورپردازی، در روند داستانِ بازی نقش دارند. مثلاً در یکی از مراحل بازی صحنه ای وجود دارد که تاریکی مطلق است و شما باید از طریق شنیدن صداها بازی را ادامه دهید. افزون بر این، گاهی باید از روش مخفی کاری برای فرار از دشمنان استفاده کنید.
بازی DARQ در حال حاضر برای کامپیوترهای ویندوزی، مک و لینوکس در نظر گرفته شده است. اما یک سال پس از تاریخ انتشار آن نسخه ی کنسولی از این بازی نیز منتشر می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *