امکان استفاده از استوری اینستاگرام از طریق وب سایت

امکان استفاده از استوری اینستاگرام از طریق وب سایت
  • 1396/6/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

از این به بعد می توانید علاوه بر اپلیکیشن موبایل اینستاگرام، استوری ها را در وبسایت اینستاگرام، یعنی Instagram.com نیز مشاهده کنید. این قابلیت در حال حاضر تنها بر روی گوشی های هوشمند فعال است و به زودی برای کامپیوتر نیز فعال می شود. البته ارسال استوری از طریق وب سایت تنها با گوشی امکان پذیر است و کاربران نمی توانند از طریق کامپیوتر، استوری هایشان را آپلود کنند.

گویا آی تی – از این به بعد می توانید علاوه بر اپلیکیشن موبایل اینستاگرام، استوری ها را در وبسایت اینستاگرام، یعنی Instagram.com نیز مشاهده کنید. این قابلیت در حال حاضر تنها بر روی گوشی های هوشمند فعال است و به زودی برای کامپیوتر نیز فعال می شود. البته ارسال استوری از طریق وب سایت تنها با گوشی امکان پذیر است و کاربران نمی توانند از طریق کامپیوتر، استوری هایشان را آپلود کنند.
بخش استوری اینستاگرام محبوبیت بسیاری زیادی در میان کاربران دارد. به گونه ای که در حال حاضر، استوری اینستاگرام ۲۵۰ میلیون کاربر دارد و این رقم نشان از آن دارد که در طول ۵ ماه، کاربران استوری اینستاگرام ۵۰ میلیون بیشتر شده اند و با فراهم شدن امکان مشاهده ی استوری از طریق وبسایت، به زودی این رقم بیشتر نیز خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *