دومین دوره همایش توسعه دهندگان آی او اس ایران

دومین دوره همایش توسعه دهندگان آی او اس ایران
  • 1396/6/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بعد از استقبال بی‌نظیر کاربران از اولین همایش برنامه‌نویسی آی او اس در کشور عزیزمان، حالا زمان آن رسیده که گام جدیدی برداریم. دومین دوره‌ی این برنامه قرار است در آخرین پنجشنبه‌ از شهریور ماه برگزار شود و جمعی از برترین و موفق‌ترین برنامه‌‌نویسان و بازی‌سازان کشور گرد هم می‌آیند تا دانش خود را با ما به اشتراک بگذارند.

گویا آی تی -به آسانی گاز زدن یک سیب وارد دنیای برنامه نویسی اپل شوید!

اگر نمی‌دانید برنامه‌نویسی آی او اس را از کجا شروع کنید، با اصول طراحی اپلیکیشن آشنا نیستید، می‌خواهید نرم افزار‌های امن‌تری بسازید و یا به دنبال روش‌‌هایی برای افزایش فروش برنامه‌هایتان در بازار ایران هستید، ما برایتان برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته‌ایم. در دومین دوره‌ی همایش توسعه‌دهندگان آی او اس ایران، به تمام مراحل ساخت تا عرضه‌ی موفق اپلیکیشن و بازی نگاه متفاوتی داریم و کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های گفت‌گوی جذابی برایتان در نظر گرفته‌ایم.

تیم‌ها و سازندگان محبوب‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های کشور، ساعاتی را همراه ما خواهند بود تا تجربیات و روش‌هایی که باعث موفقیتشان در این بازار نوظهور شده است را از زبان خودشان بشنویم. بنابراین اگر به دنبال این هستید که هرچه سریع‌تر ایده‌های خود را عملی کنید، این رویداد یک روزه می‌تواند فرصتی ناب برای شروع فعالیت حرفه‌ای‌تان به عنوان یک کارآفرین نوین باشد.

پس دیگر فرصت را از دست ندهید، شاید شما سازنده‌ی بازی و نرم افزار محبوب بعدی باشید!

لینک سایت

لینک ایوند سایت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *