اسنپ و تپسی در کرج از دسترس خارج می‌شود

اسنپ و تپسی در کرج از دسترس خارج می‌شود
  • 1396/6/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در پی درشکایات متعدد و اعتراضات دامنه دار شهروندان و بخش حمل و نقل عمومی ، دادستان کرج دستور توقف فعالیت استارت آپ های تپسی و اسنپ را در شهر کرج صدر کرد.

گویا آی تی – عزیز صدرنژاد با اعلام این خبر افزود : یکی از عمده مکشلاتی که این دو استارت آپ در شهر کرج برای شهر داشتند موضوع عدم امنیت سیستم حمل و نقل و همچنین به خطر افتادن فضای کسب و کار برای تاکسی ها و آزانس های مسافری دورن شهری بود
وی با اعلام اینکه این دو مجموعه باید برای ادامه فعالیت خود از مراجع قضایی مجوز لازم را دریافت کنند ادامه داد : تاکسی ها و موسساتی که اتومبیل برای جابجایی مسافر ها در اختیار قرار میدهند همگی شامل پرداخت عوارض صنفی و مالیات هستند اما فعالیت این دو استارت آپ بدون پرداخت هیچگونه سهم بخش خدمات عمومی بازار کار را برای این مجموعه ها تحت تاثیر قرار داده اند.
وی گفت : ما در اجرای قانون حمل و نقل بار و مسافر تابع آیین نامه ها و چارچوب های مشخصی هستیم که هر کسی که علاقمند برای فعالیت در این بخش است باید ساماندهی شود .
صدرنژاد اظهار داشت : در این خصوص و برای قطیع سرور های این دو استارت آپ در کرج تذکرات و اخطارهای لازم داده شده و در صورت عدم مراجعه مدیران اسنپ و تب سی ، در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی رانندگان زیر مجموعه ، برخوردهای قضایی صورت خواهد گرفت.
رییس سازمان حمل و نقل شهرداری کرج از اجرای طرح هوشمند سازی تاکسی های درون شهری خبر داد و عنوان کرد : با اجرای این طرح و با تجهیز ناوگان تاکسیرانی به دستگاه های پرداخت الکترونیک، شاهد اتفاقات مثبتی در مدیریت شهری آینده خواهیم بو

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *