اعلام ساعت رونمایی از آیفون ۸ و آیفون X؛ بررسی قیمت و مشخصات گوشی جدید اپل

اعلام ساعت رونمایی از  آیفون ۸ و آیفون X؛ بررسی قیمت و مشخصات گوشی جدید اپل
  • 1396/6/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

بنا به گفته تیم کوک قرار است تا ساعاتی دیگر در کالیفرنیا از آخرین محصول اپل در ساخت گوشی های آیفون به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون رونمایی شود. در ادامه به برخی مشخصات و قیمت احتمالی آیفون جدید که آیفون ۸ نامیده می شود می پردازیم.

گویا آی تی – طرفداران آیفون حدود دو روز قبل، از آخرین اطلاعات و مشخصات آیفون ۸ قبل از رونمایی امشب با خبر شدند و تا حدی از امکانات آیفون جدید با خبرند. بر طبق آخرین اخبار، قیمت احتمالی آیفون جدید اپل که آیفون X نامیده می شود حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و از امکاناتی همچون شارژ بی سیم، فناوری تشخیص چهره، لبه های گرد استفاده می کند. اپل برای اولین بار در این آیفون از دکمه هوم استفاده نکرده است. آیفون X احتمالاً همراه با دو گشوی دیگر به نام های آیفون ۸ امشب معرفی می شوند.

سیر تکاملی آیفون در طول تاریخ

آیفون 8 و آیفون X امشب رونمایی می شوند؛ بررسی قیمت و مشخصات گوشی جدید اپل

 

قیمت و زمان عرضه آیفون های جدید اپل در ایران  متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اتفاقات این رویداد با گویا آی تی با ما همراه باشید. مراسم رونمایی از ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران آغاز خواهد شد. برای دیدن ویدئوی کامل مراسم بر روی لینک کلیک نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام خوبین امشب عایا آی او اس ۱۱ و نسخه جدید مک سییرا معرفی میشه همین امشب هم آپدیت میاد میشه انجام داد جفتش رو ؟ لطفا بگید من سایت شما رو به همه معرفی میکنم همیشه ممنون میشم اگه میشه بگید امشب میشه آپدیت کرد یا اینکه بازم باید منتظر موند منتظر هستم اینجا رفرش میکنم تا جواب بدین ممنون میشم دوستام هم منتظرن من به جای اونا کامنت گذاشتم مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *