پخش زنده فینال FIFA با گزارش مزدک میرزایی

پخش زنده فینال FIFA با گزارش مزدک میرزایی
  • 1396/6/22
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مراسم اختتامیه سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای، روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه در مجموعه برج میلاد برگزار می‌شود.

گویا آی تی – مسابقه فینال رشته‌های فیفا و بازی ایرانی Quiz of Kings در مراسم اختتامیه برگزار شده و قهرمانان ایران در این رشته‌ها معرفی خواهند شد.
همچنین قهرمان مسابقات کلش رویال که پیشتر معلوم شده و تیم قهرمان مسابقات Counter Strike: Global Offensive و همچنین قهرمان رشته‌ی PES نیز روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.
این مراسم قرار است از ساعت ۲۰ الی ۲۲:۳۰ در سایت نمایشگاهی سالن C برج میلاد برگزار شود و حضور علاقه‌مندان و خانواده‌ها در این مراسم آزاد است.
از جمله مهم‌ترین و جذاب‌ترین اتفاقات مسابقات فینال، گزارش بازی فیفا توسط «مزدک میرزایی» یکی از بهترین گزارشگرهای کشور است. همچنین از ساعت ۲۱:۲۰ الی ۲۱:۵۰ دقیقه مراسم اختتامیه و فینال مسابقه FIFA از طریق شبکه سه سیما به صورت زنده پخش خواهد شد که اتفاقی بزرگ برای مسابقات بازی در کشور خواهد بود.
با توجه به حضور بازیکنان حرفه‌ای فیفا در این مسابقات از جمله نوید برهانی قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۱۴ و کیارش شکوهی نفر چهارم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵، فینال رشته فیفا با هیجان خاصی همراه با گزارش زنده برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است شرکت در این مراسم و بازدید از مسابقات برای علاقه‌مندان اعم از خانم و آقا آزاد است. همچنین از طرف یکی از اسپانسرهای رویداد جوایز ارزنده‌ای از جمله یک دستگاه PS4، سه دستگاه Xbox 360 و ۵ بازی PES 2018 به قید قرعه اهدا خواهد شد.
آیین اختتامیه و فینال سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۲۰ الی ۲۲:۳۰ در سالن C سایت نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *